Na piątym okrążeniu Oreca z numerem 41 wyjechała na trawę. Kubica zdołał uniknąć kontaktu z barierą.
Na drugim kółku kierowca WRT uzyskał 3.33,596 i prowadził w klasie. Nico Jamin przebił wynikiem 3.33,246. Alex Lynn poprawił na 3.32,841.
Rozpoczęto od żółtej flagi. Po wyjeździe z pit lane Dennis Andersen wykonał obrót na szykanie Dunlopa. Kolega Kubicy z WRT, Robin Frijns za głęboko wjechał w zakręt Mulsanne powodując żółtą flagę. Andersen przejechał przez żwir na Arnage. Sean Gelael zaliczył piruet. Frijns pojechał prosto na pierwszej szykanie – i zatrzymał się na torze. Sesję kończono przy żółtych flagach.
Sébastien Buemi dyktował tempo w Hypercar, uzyskując kolejno 3.29,249, 3.29,220 i 3.28,529. Nico Lapierre przedzielił Toyoty po 3.30,028. Na ostatnim szybkim kółku Mike Conway zdobył się na 3.28,817.
Kévin Estre z Porsche GT Team wyprzedził w GTE Pro kolegę z zespołu, Gianmarię Bruniego. W GTE Am góra był Ben Barnicoat, jadący Ferrari Inception Racing.
WARM UP
1. Sébastien Buemi/Kazuki Nakajima/Brendon Hartley (CH/J/NZ) Toyota GR010 Hybrid 3.28,529
2. Mike Conway/Kamui Kobayashi/José María López (GB/J/RA) Toyota GR010 Hybrid 3.28,817
3. André Negrão/Nicolas Lapierre/Matthieu Vaxivière (BR/F/F) Alpine A480-Gibson 3.30,028
4. Wayne Boyd/Alex Lynn/Paul Di Resta (GB) Oreca 07-Gibson 3.32,841
5. Nicolas Jamin/Jonathan Aberdein/Manuel Maldonado (F/ZA/YV) Oreca 07-Gibson 3.33,246
6. Robert Kubica/Louis Delétraz/Yifei Ye (PL/CH/CHN) Oreca 07-Gibson 3.33,596 (3. LMP2)
7. Phil Hanson/Fabio Scherer/Filipe Albuquerque (GB/CH/P) Oreca 07-Gibson 3.33,614
8. Roman Rusinow/Franco Colapinto/Nyck de Vries (RUS/RA/NL) Aurus 01-Gibson 3.33,663
9. Robin Frijns/Ferdinand Habsburg/Charles Milesi (NL/A/F) Oreca 07-Gibson 3.34,164
10. Frits van Eerd/Giedo van der Garde/Job van Uitert (NL) Oreca 07-Gibson 3.34,754
…
13. Jakub Śmiechowski/Renger van der Zande/Alex Brundle (PL/NL/GB) Oreca 07-Gibson 3.36,305 (10. LMP2)
akcje
komentarze
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS