A A+ A++

– Nasz fundusz skupia się na spółkach z segmentu beauty oraz health & lifestyle. Widzimy, że w tych segmentach, typowo skierowanych do klienta detalicznego, najlepsze rezultaty przynoszą współprace z cenionymi i dbającymi o zdrowie oraz własny rozwój gwiazdami sportu, dietetykami czy influencerami – komentuje Piotr Zagożdżon, wiceprezes Zago Capital.

Ambasadorami marketingowymi Lab One są też inni sportowcy i influencerzy, tacy jak Radosław Słodkiewicz, Paweł Głuchowski, Iwona Wierzbicka, Michał Karmowski czy Jakub Mauricz.

– Jestem ekspertem w kategorii rynku beauty, health & lifestyle i obecnie rola ambasadora marki jest jedną z wielu kluczowych strategii prowadzących do sukcesu. Współpraca musi być odpowiednio przemyślania i przygotowana. Widzę to na przykładzie mojej marki Beautamine, której ambasadorką jest znana celebrytka – Natalia Siwiec. Widzimy, że odpowiednia strategia pozycjonowania produktów, skierowanych do dobrze wyselekcjonowanej grupy docelowej przynosi zadowalające rezultaty – dodaje Piotr Zagożdżon.

Krzysztof Piątek w połowie 2019 roku wystąpił w kampaniach reklamowych sieci telekomunikacyjnej Play oraz nowego sezonu serialu „Dom z papieru” na Netfliksie.

Został też ambasadorem marketingowym napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee, wody mineralnej Kinga Pienińska i produktów bezglutenowych Sonko (wszystkie te marki należą do firmy Oshee). Ponadto reklamował grę wideo „FIFA 20”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa wersja Playstation Plus startuje w Polsce. Pakiety od 37 do 70 złotych miesięcznie
Następny artykułZygmunt Solorz podwyższył dywidendę od Cyfrowego Polsatu o 110 mln zł, z synem dostanie 370 mln zł