Za nami trzy kwartały 2023 roku. Dla lotniska pod Zieloną Górą to czas podsumowań. Spółka zarządzająca obiektem podaje, że w ciągu tych dziewięciu miesięcy zdążyła obsłużyć ponad 44,2 tys. pasażerów.
Lotniskiem pod Zieloną Górą zarządzają Polskie Porty Lotnicze. Spółka podsumowała już tegoroczne wyniki swoich obiektów za pierwsze trzy kwartały. O rezultacie lubuskiego lotniska w komunikacie pisze, że jest “świetny”.
“Od stycznia do października lotnisko obsłużyło łącznie 44 276 pasażerów. To o blisko 20 tys. więcej niż w tym samym okresie przed pandemią (w 2019 r.). W każdym kwartale 2023 r. odnotowaliśmy więcej pasażerów niż cztery lata temu” – podają PPL.
Chcesz dostawać e-mailem serwis z najważniejszymi informacjami z Zielonej Góry? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS