A A+ A++

Krakow Convention Bureau zapewnia, że wśród przekazywanych informacji nie zabraknie newsów z branży MICE. fot. Shutterstock

Kraków chce budować obraz miasta jako “the host city” – gotowego m.in. na to, by organizować w nim międzynarodowe kongresy.

Krakow Convention Bureau UMK realizuje nową strategię komunikacji w social mediach. Narracja oparta jest  o mocne  strony, atuty i  zasoby miasta takie jak: branża IT, medycyna, energia zrównoważona, uczelnie krakowskie i inne.

“Nacisk kładziemy na mocne strony miasta, które w mniejszym stopniu „ucierpiały” przez COVID, stanowią swoisty genius loci miasta” – informuje Krakow Convention Bureau UMK.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Głównym celem komunikacji jest budowanie obrazu miasta jako “the host city” – gotowego na to, by organizować np. kongresy. Biuro, poprzez różne narzędzia komunikacji, chce pokazać, że w Krakowie na organizatora czeka merytoryczny partner oraz profesjonalne zaplecze, a miasto z zapleczem technicznym i technologicznym patrzy w przyszłość, zna swoje atuty i czerpie w wielowiekowego dziedzictwa.

Krakow Convention Bureau zapewnia, że wśród przekazywanych informacji nie zabraknie newsów z branży MICE czy ciekawostek turystycznych, bowiem bieżąca komunikacja z branżą i mieszkańcami to ważny obszar działań biura.

Retransmisja sesji:

Branża MICE w pułapce lockdownu. Jak utrzymać miejsca pracy i wrócić na rynek?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStarostwo czynne krócej w Wielki Piątek
Następny artykułPodróbki w Internecie