Kraków chce budować obraz miasta jako “the host city” – gotowego m.in. na to, by organizować w nim międzynarodowe kongresy.
Krakow Convention Bureau UMK realizuje nową strategię komunikacji w social mediach. Narracja oparta jest o mocne strony, atuty i zasoby miasta takie jak: branża IT, medycyna, energia zrównoważona, uczelnie krakowskie i inne.
“Nacisk kładziemy na mocne strony miasta, które w mniejszym stopniu „ucierpiały” przez COVID, stanowią swoisty genius loci miasta” – informuje Krakow Convention Bureau UMK.
Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl
Głównym celem komunikacji jest budowanie obrazu miasta jako “the host city” – gotowego na to, by organizować np. kongresy. Biuro, poprzez różne narzędzia komunikacji, chce pokazać, że w Krakowie na organizatora czeka merytoryczny partner oraz profesjonalne zaplecze, a miasto z zapleczem technicznym i technologicznym patrzy w przyszłość, zna swoje atuty i czerpie w wielowiekowego dziedzictwa.
Krakow Convention Bureau zapewnia, że wśród przekazywanych informacji nie zabraknie newsów z branży MICE czy ciekawostek turystycznych, bowiem bieżąca komunikacja z branżą i mieszkańcami to ważny obszar działań biura.
Retransmisja sesji:
Branża MICE w pułapce lockdownu. Jak utrzymać miejsca pracy i wrócić na rynek?
© Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin.
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS