A A+ A++

Kolejna instytucja w naszym regionie przechodzi na pracę w trybie zdalny, Od 15 października sprawy jaktorowskim magistracie mieszkańcy będą mogli załatwić tylko telefonicznie lub za pośrednictwem Internetu.

Poinformował o tym sam urząd. – Decyzja podyktowana jest stwierdzeniem zakażenia koronawirusem u pracownika urzędu. od 15 października 2020 r. do odwołania interesanci będą obsługiwani telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail [email protected]) oraz listownie (Urząd Gminy Jaktorów, Warszawska 33, 96-313 Jaktorów) – czytamy w komunikacie

I dalej: – Wypełnione formularze oraz dokumenty można również składać do urny znajdującej się przed wejściem do urzędu.Wpłat należności prosimy dokonywać elektronicznie, w oddziałach banków lub na poczcie.

Numery rachunków opłaty za odpady komunalne:

37 1240 6973 1111 0010 9467 7983; pozostałe opłaty: 28 1240 3350 1111 0000 3540 2132

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKontrole skarbowe po nowemu i legalizacja prowokacji zakupowej
Następny artykułULMA SA (19/2020) WSTĘPNE SZACUNKI WYBRANYCH DANYCH FINANSOWYCH I OPERACYJNYCH GRUPY KAPITAŁOWEJ ULMA CONSTRUCCION POLSKA S.A. ZA III KWARTAŁY 2020 R.