A A+ A++

Jak informuje gazeta wdrożony system zdalnej pracy, zamknięte szkoły, centra handlowe oraz instytucje kultury sprawiły, że potrzeba przemieszczania się tzw. współdzielonym transportem praktycznie zanikła z dnia na dzień.

O skali problemów, przed jakimi stanęły firmy z branży taksi, car-sharingu czy wynajmu innych pojazdów na minuty (rowery, hulajnogi, skutery), mogą świadczyć statystyki z Chin. Tam w lutym br., a więc w szczycie epidemii Covid-19 w tym kraju, liczba pasażerów spadła aż o 85 proc.

W Polsce firmy z szeroko rozumianej branży przewozowej w miastach nie chcą dzielić się statystykami, ani nawet komentować obecnej sytuacji. Nieoficjalnie jednak przyznają: to już kryzys – pisze “Rz”.

Volkswagen zawiesza produkcję w Poznaniu, Swarzędzu i Wrześni. "To była trudna decyzja"
Volkswagen zawiesza produkcję w Poznaniu, Swarzędzu i Wrześni. “To była trudna decyzja”

Zobacz również

Cytowany w gazecie przedstawiciel jednej z wiodących firm oferujących przewozy zamawiane przez aplikację podkreśla, że w związku z zamknięciem wielu biur i przejściem na tryb pracy zdalnej praktycznie zniknęły kursy biznesowe.

“Rz” informuje, że korporacje taksi nie chcą mówić o stratach. Ale sami kierowcy taksówek, z którymi rozmawiała gazeta, wskazują na spadki zamówień rzędu 60–70 proc.

Gazeta podaje też, że największą ofiarą epidemii w branży miejskiego tr … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOPEC przekazał 200 mln dolarów na walkę z koronawirusem
Następny artykułPogoda na najbliższe dni. IMGW ostrzega przed “niebezpiecznymi zjawiskami meteorologicznymi”