A A+ A++

W tym tygodniu Spółdzielnia Mieszkaniowa Na Skarpie zaplanowała wymianę wodomierzy w bloku przy ul. Kusocińskiego 10. Prace ma przeprowadzić firma zewnętrzna, albowiem pracownicy spółdzielni z uwagi na COVID nie są dostępni, tzn. biuro jest zamknięte dla interesantów, zatrudnieni pracownicy usuwają awarie.

Od marca nie są sprawdzane liczniki, ich stan  podaje się przez telefon z uwagi na bezpieczeństwo i COVID. Dlatego zdziwienie budzi zlecenie prac w okresie, kiedy Toruń jest objęty czerwoną strefą, a liczba zakażeń każdego dnia rośnie. W bloku zamieszkuje wiele starszych osób, w tym moja 67-letnia mama. Uważam, że osoba, która będzie chodzić po wszystkich mieszkaniach, stanowi w obecnym okresie zagrożenie, a samą wymianę można przełożyć na bezpieczniejszy okres. W spółdzielni pracownicy nie widzą problemu, mimo że sami się zamknęli dla petentów, do sanepidu nie można się dodzwonić. Może Państwo coś poradzicie.

Pozdrawiam, Ania

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoronawirus. Miejskie Centrum Świadczeń w Opolu zmienia zasady obsługi klientów
Następny artykułCo z tym biurowcem dla urzędników z Lublina?