Funkcję koordynatora do spraw dostępności pełni Agnieszka Młynarczyk – inspektor w Wydziale Administracji i Kadr.
Podstawa prawna
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Miasta Nowy Targ został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Nowy Targ;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Miasta Nowy Targ w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności – Agnieszka Młynarczyk
adres do korespondencji: ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ
tel. 18 26 11 287
e-mail: [email protected]
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS