A A+ A++

Odpowiedzialny za „port” GTA 3 na konsolę Dreamcast Falco Girgis ogłosił, że projekt przeszedł sporo zmian, które zaowocowały lepszą płynnością gry na sprzęcie Segi.

Źródło fot. Rockstar Games

i

Pod koniec zeszłego roku pisaliśmy o pojawieniu się „portu” Grand Theft Auto 3 na konsolę Sega Dreamcast. Projekt, choć ciekawy, wydany został w wersji alfa, więc jego jakość pozostawiała wiele do życzenia. Grze przede wszystkim doskwierała słaba optymalizacja, przez co rozgrywka przypominała bardziej pokaz slajdów.

Na szczęście autorzy projektu nie poddali się i wprowadzili wiele zmian, mających poprawić płynność gry na sprzęcie Segi. Efektami oraz przebiegiem prac niedawno za pośrednictwem serwisu X pochwalił się przedstawiciel grupy Falco Girgis.

Oprócz opisania całego procesu (za pomocą technicznego żargonu twórca wytłumaczył, że musiał niemal od zera zoptymalizować silnik gry), post został opatrzony filmikiem, który jasno pokazuje, że gra działa teraz znacznie płynniej. Ponadto wirtualne Liberty City wydaje się znacznie bardziej zaludnione w porównaniu do świata z materiałów z wcześniejszej wersji „portu”.

Postępy nad „portem” GTA 3 są o tyle imponujące, że grupa fanów przy okazji cały czas pracuje nad przeniesieniem na Dreamcasta innej produkcji Rockstara – GTA: Vice City. Jeśli więc posiadacie gdzieś na strychu konsolę Segi, to warto ją odkurzyć, bo być może już w niedalekiej przyszłości będziecie mogli ograć na niej obie odsłony tej kultowej gangsterskiej serii.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTusk krytykuje PiS za głosowanie w europarlamencie. Chodzi o Tarczę Wschód
Następny artykułŁotwa rozbuduje siły zbrojne. Gwardia Narodowa do 20 tys.?