A A+ A++

– Polscy konsumenci przyzwyczajeni są do aplikacji specjalizujących się w dowozie jedzenia, takich jak PizzaPortal.pl. Jesteśmy pewni, że funkcjonalności oferowane przez Glovo, m.in. możliwość zamówienia dowolnego produktu w obsługiwanym mieście i dostawę w ciągu godziny, dostarczenie zakupów spożywczych z popularnej Biedronki czy przywiezienie zapomnianych kluczy, zostaną docenione przez nowych użytkowników – komentuje Carlos Silván, general manager Glovo Polska. – Teraz, gdy działamy już w 100 procentach jako Glovo, chcemy jeszcze mocniej rozwijać te usługi na polskim rynku – zapowiada.

W Polsce oferta aplikacji Glovo jest dostępna w 32 miastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni czy Lublinie.

Dla użytkowników PizzaPortal.pl wymagana rejestracja w Glovo

Użytkownicy mający konto na PizzaPortal.pl, żeby dalej korzystać z oferty serwisu, muszą pobrać aplikację Glovo i od nowa się w niej zarejestrować.

W aplikacji jest oferta ze wszystkich punktów gastronomicznych obecnych na PizzaPortal.pl, m.in. sieci McDonald’s, KFC i Pizza Hut oraz lokalnych restauracji.

W ramach promocji w Glovo pojawiło się 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie każdego nowego użytkownika. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się do aplikacji i wpisać kod promocyjny ZNIZKA15. Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszym zamówieniu.

Glovo zapłaciło 35 mln euro za PizzaPortal.pl

Restaurant Partner Polska, właściciel PizzaPortal.pl, został przejęty przez właściciela Glovo za 35 mln euro od AmRestu. W listopadzie Glovo zapowiedziało, że uruchomi w Warszawie swoje drugie europejskie centrum technologiczne, będzie w nim pracować 40 inżynierów oraz 50 ekspertów technologicznych i produktowych.

Nowy właściciel zmienił zarząd Restaurant Partner Polska – miejsce prezesa Piotra Kruszyńskiego (objął tę funkcję jesienią 2018 roku), Adama Sawickiego, Roberta Żuka i Dingemana Heijboera zajęli Oscar Miquel i Arnau Argemi.

W ub.r. PizzaPortal.pl przeprowadził dwie duże promocje we współpracy z producentami napojów: wiosną ruszyła akcja oparta na zniżkach pod nakrętkami Pepsi na zamówienia na platformie, a w lipcu – promocja z 20 proc. rabatu w czwartki na zamówienia zawierające Coca-Colę.

Centrum technologiczne Glovo w Warszawie

Wraz informacją o zamknięciu PizzaPorta.pl Glovo ogłosiło uruchomienie swojego centrum technologicznego w Warszawie. To drugi taki ośrodek firmy, pierwszy działa w jej siedzibie głównej w Barcelonie.

– Polska coraz częściej zostaje dostrzegana na technologicznej mapie Europy, a z pewnością wkrótce też i świata. Wszystko poprzez utalentowane pokolenie, rozwijającą się gospodarkę, ale także otwartość na innowacje. Właśnie dzięki temu Glovo Warsaw Tech Hub rozwija się tak szybko. Jak dotąd zespół zasiliło 30 inżynierów i ekspertów technologicznych. Do końca 2020 roku planujemy zatrudnić kolejne 20 osób – zapowiada Carlos Silván,

Warszawskie centrum Glovo zajmuje się przede wszystkim usprawnieniem procesu uzyskiwania wsparcia przez kurierów, m.in. narzędzi pozwalających rozwiązywać takie problemy jak brakujący produkt, który można zastąpić innym czy nieobecność zamawiającego pod wskazanym adresem.

Odpowiada też za ulepszanie narzędzi do sprawnej komunikacji między działem wsparcia klienta a użytkownikiem (w tym automatyzacją części czynności), projekty z zakresu automatyzacji procesów zarządzania flotą kurierów oraz działania zwiększające zasięg platformy oraz wpływające na pozyskiwanie nowych użytkowników.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
Poprzedni artykułLatem remontujemy drogi
Następny artykułBeata Szydło pyta KE o “dyskryminację samorządów broniących praw rodzin”