A A+ A++

To pewne, 12 marca przywracamy ruch na odcinku Czerwieńsk-Zbąszynek – mówi Mirosław Skubiszyński, wiceprezes spółki PKP PLK. Remont 43-km fragmentu trasy Zielona Góra-Poznań-Warszawa trwał trzy lata i był powodem udręki i kolejowego wstydu.

Remont 43-km fragmentu linii nr 358 z Czerwieńska do Zbąszynka ruszył w połowie marca 2020 r. To kluczowy odcinek trasy Zielona Góra – Poznań – Warszawa. Tędy także podróżni jeżdżą do Gdańska i Gorzowa Wielkopolskiego.

Chcesz dostawać e-mailem serwis z najważniejszymi informacjami z Zielonej Góry? Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.

Spółka PKP PLK zapewniała, że z remontem uwinie się w dwa lata. Pieniądze na inwestycję wartą 106 mln zł nie były problemem. Kasę kolejarzom gwarantował głównie marszałek z unijnego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Wkład własny przygotowała spółka PKP PLK, sięgnęła też do Funduszu Kolejowego.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułОкупанти атакують на п'ятьох напрямках, ЗСУ відбили 71 атаку – Генштаб
Następny artykułKsiądz “deprawował” dziewczynki. Wojtyła przenosił go z parafii na parafię sześć razy