A A+ A++

W związku z wdrożeniem nowego systemu paszportowego informujemy:

Od 7 do 10 listopada 2022 r. NIE BĘDZIE MOŻNA ZŁOŻYĆ WNIOSKU O PASZPORT

Od 8 listopada 2022 r. od godz. 14.00 do 10 listopada 2022 r. NIE BĘDZIE MOŻNA ODEBRAĆ PASZPORTU

Osoby, które miały wyznaczony termin odbioru paszportu w powyższych dniach powinny zgłosić się w innym terminie, jeśli otrzymały sms lub e-mail o przygotowaniu paszportu do odbioru.

Wznowienie działalności nastąpi 14 listopada 2022 r.

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem tel. 18 35 48 754

Więcej informacji TUTAJ

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTo pewne, dzieci z SP12 na czas remontu rozproszone w czterech placówkach
Następny artykułWindykator tylko z licencją. Rząd chce zaostrzyć przepisy, odzyskanie długu może stać się trudniejsze