A A+ A++

2024 rok był najgorszym w naszej branży od bardzo dawna i chyba każdy zgodzi się z tym, że w 2025 rok weszliśmy z nadzieją, że już więcej redukcji nie będzie. Niestety pierwsze tygodnie tego roku pokazują, że jest inaczej.

Podczas The Game Awards dowiedzieliśmy się, że w przeciągu paru ostatnich lat w naszej branży ubyło aż 35 tysięcy stanowisk, przez co wszystkie większe i mniejsze gry przeżywają naprawdę ciężkie czasy. W 2025 roku miało być już lepiej, korporacje miały opanować sytuację, a zwolnień miało już nie być. Przynajmniej na to mieliśmy wszyscy nadzieję.

Dalsza część tekstu pod wideo

Okazuje się jednak, że Enad Global 7, firma matka dla deweloperskiego studia Piranha Games (nie mylić z Piranha Bytes), które to odpowiedzialne jest za cykl MechWarriors, postanowiła wprowadzić plan “optymalizacji” kosztów, przez co wspomniana firma została dotknięta sporymi zwolnieniami – z pracą pożegnało się bowiem dokładnie 38 osób. Niestety powodem jest bardzo słaby odbiór gry MechWarrior 5: Clans, które na samym Steamie kupiło około 110 tysięcy osób, a więc nie tak źle. Niestety to za mało, aby firma mogła przetrwać bez zwolnień.

Enad Global 7 ogłosiło rozpoczęcie planu optymalizacji biznesowej w Piranha Games, deweloperze serii MechWarrior. Najnowszy tytuł, MechWarrior: Clans, wypadł poniżej oczekiwań.

Reorganizacja obejmie 38 pracowników.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEwa Pajor z golem i asystą, Natalia Padilla-Bidas z dubletem, gol Aleksandry Zaremby. Polska sobota w Hiszpanii!
Następny artykułZaginęła 24-letnia Karolina Wróbel. Detektyw ujawnia: Najbliższe dwa dni będą rozstrzygające