ING Bank Śląski zapowiedział przerwę techniczną w środku tygodnia. Podczas półtoragodzinnej niedostępności klienci nie skorzystają z kilku usług.
Masz problem z zamówieniem karty płatniczej w ING? Sprawdź, czy nie jest to skutkiem zapowiedzianej przez bank przerwy technicznej. W nocy z czwartku na piątek (15 na 16 kwietnia) od północy do 1:30 potrwają prace serwisowe w systemach informatycznych ING Banku Śląskiego.
Pomiędzy północą a 1:30 klienci banku nie skorzystają z części funkcji kartowych w bankowości internetowej oraz mobilnej. Problemy dotkną zarówno użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych. Niedostępne będzie:
- aktywowanie kart, zmienianie limitów transakcyjnych, ubezpieczanie kart i nadawanie kodów PIN,
- zamawianie kart płatniczych,
- przypisywanie do telefonu kart w aplikacji Moje ING Mobile,
- dodawanie kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay),
- wykonywanie operacji na rachunku karty kredytowych,
- pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych .
Dodatkowo podczas 90 minut przerwy technicznej mogą występować utrudnienia podczas korzystania z płatności 3DSecure (transakcje potwierdzane jednorazowo kodem SMS). “Zastrzeganie kart będzie odbywać się wyłącznie na infolinii” – podaje ING.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS