A A+ A++
fot. istanbulfotograf / Shutterstock

ING Bank Śląski zapowiedział przerwę techniczną w środku tygodnia. Podczas półtoragodzinnej niedostępności klienci nie skorzystają z kilku usług.

Masz problem z zamówieniem karty płatniczej w ING? Sprawdź, czy nie jest to skutkiem zapowiedzianej przez bank przerwy technicznej. W nocy z czwartku na piątek (15 na 16 kwietnia) od północy do 1:30 potrwają prace serwisowe w systemach informatycznych ING Banku Śląskiego.

Pomiędzy północą a 1:30 klienci banku nie skorzystają z części funkcji kartowych w bankowości internetowej oraz mobilnej. Problemy dotkną zarówno użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych. Niedostępne będzie:

  • aktywowanie kart, zmienianie limitów transakcyjnych, ubezpieczanie kart i nadawanie kodów PIN,
  • zamawianie kart płatniczych,
  • przypisywanie do telefonu kart w aplikacji Moje ING Mobile,
  • dodawanie kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay),
  • wykonywanie operacji na rachunku karty kredytowych,
  • pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych .

Dodatkowo podczas 90 minut przerwy technicznej mogą występować utrudnienia podczas korzystania z płatności 3DSecure (transakcje potwierdzane jednorazowo kodem SMS). “Zastrzeganie kart będzie odbywać się wyłącznie na infolinii” – podaje ING.

/ Bankier.pl

DF

Źródło:
Tematy
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoszykówka. Łukasz Koszarek: W drugiej połowie graliśmy agresywniej (POLSAT SPORT). Wideo
Następny artykułZnamy stanowisko KEP ws. szczepionek J&J i AstraZeneca