A A+ A++

Awaria w VeloBanku sprawiła, że niektórzy klienci stracili dostęp do swoich oszczędności. Rozgoryczeni ludzie od kilku dni proszą na oficjalnym profilu banku na Facebooku o jakiekolwiek informacje, kiedy usterka zostanie usunięta. Interia zwróciła się z tym pytaniem do rzecznika prasowego banku, który twierdzi, że dziś zakończono prace związane z usunięciem przyczyny zaistniałej sytuacji.

Awaria w VeloBanku – brak dostępu do lokat

Z informacji przekazywanych przez klientów banku wynika, że usterka w głównej mierze dotyczy braku dostępu do lokat, którymi od kilku dni nie da się zarządzać. Osoby posiadające lokaty w VeloBanku od kilkudziesięciu godzin próbują dowiedzieć się, jak długo potrwa awaria, ale na tę chwilę bank nie wydał jeszcze żadnego oświadczenia w swoich social mediach czy na głównej stronie banku. Klienci z uwagi na brak jakichkolwiek informacji są coraz bardziej zdenerwowani.

VeloBank na razie nie komentuje, na ile poważna jest awaria i ogranicza się do wydania lakonicznej odpowiedzi zirytowanemu klientowi:

“Panie Piotrze, przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKatolicka organizacja charytatywna rozszerza pomoc dla Ukrainy
Następny artykułŚMIERTELNY WYPADEK PODCZAS REMONTU DACHU!