Dzisiaj, 21 marca (12:51)
Awaria w VeloBanku sprawiła, że niektórzy klienci stracili dostęp do swoich oszczędności. Rozgoryczeni ludzie od kilku dni proszą na oficjalnym profilu banku na Facebooku o jakiekolwiek informacje, kiedy usterka zostanie usunięta. Interia zwróciła się z tym pytaniem do rzecznika prasowego banku, który twierdzi, że dziś zakończono prace związane z usunięciem przyczyny zaistniałej sytuacji.
Z informacji przekazywanych przez klientów banku wynika, że usterka w głównej mierze dotyczy braku dostępu do lokat, którymi od kilku dni nie da się zarządzać. Osoby posiadające lokaty w VeloBanku od kilkudziesięciu godzin próbują dowiedzieć się, jak długo potrwa awaria, ale na tę chwilę bank nie wydał jeszcze żadnego oświadczenia w swoich social mediach czy na głównej stronie banku. Klienci z uwagi na brak jakichkolwiek informacji są coraz bardziej zdenerwowani.
VeloBank na razie nie komentuje, na ile poważna jest awaria i ogranicza się do wydania lakonicznej odpowiedzi zirytowanemu klientowi:
“Panie Piotrze, przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS