A A+ A++

O tym, że Square Enix ma sporo do poprawienia w pecetowej wersji Final Fantasy 7 Rebirth pisaliśmy już 28 stycznia. Wydawca opublikował właśnie pierwszy patch.

W pierwszej aktualizacji do Final Fantasy 7 Rebirth Square Enix poprawia przede wszystkim bugi związane ze stabilnością software’u. Jeśli mieliście zatem problem z zawieszaniem na PC, to aktualizacja 1.001 powinna rozwiązywać te niedogodności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kolejna zmiana to ustawienie domyślnych detali graficznych na Niskie w przypadku pierwszego włączenia Final Fantasy 7 Rebirth na Steam Deck, nawet jeśli korzystamy z opcji cross-save z PC. Autorzy zaktualizowali też DirectStorage Dynamic Link Library do najnowszej wersji oraz włączyli jako domyślną “metodę anty aliasingu” DLSS dla posiadaczy PC z odpowiednimi kartami graficznymi NVIDIA.

Niestety Square Enix nie napisało nic o największym technicznym problemie tej konwersji, czyli o zacięciach animacji. Gracze pecetowi będą zatem nadal musieli radzić sobie sami, instalując przykładowo mody, o których pisaliśmy tutaj.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKarol Adamus
Następny artykułHania Kojm