A A+ A++

W Rzeszowie zaplanowano budowę trzech nowych kładek rowerowych. Kładkę przy moście Narutowicza oraz moście Karpackim buduje firma INTOP Tarnobrzeg. Koszt budowy pierwszej z nich to 3 841 611 zł, a drugiej – 4 388 230 zł.

Natomiast kładka przy moście Lwowskim to koszt 2 950 251 zł i zbuduje ją Intop Warszawa. Inwestycje miały być zakończone latem 2021 roku, jednak okazuje się, że dwie z nich mogą zostać oddane po terminie.

Kluczowe elementy z zagranicy wyhamowały budowę

Okazuje się, że wszystkiemu winne są opóźnione dostawy niezbędnych elementów, stąd wykonawca poprosił w przypadku kładki obok zapory (most Karpacki) oraz mostu Narutowicza o przedłużenie terminu prac. Przypomnijmy, że pierwotnie koniec budowy wszystkich kładek miał przypaść na 30 czerwca.

– Firma Intop Tarnobrzeg ma opóźnienia w ściągnięciu paneli pomostu z materiałów kompozytowych, które mają być zastosowanie na kładce przy moście Narutowicza. Są one sprowadzane z Holandii – mówi Artur Gernand z biura prasowego Urzędu Miasta Rzeszowa.

Wykonawca poprosił o przesunięcie terminu oddania kładki przy moście do 8 października.

Natomiast kwestia kładki przy moście Karpackim jest związana z podobnymi problemami. Tym razem wykonawca ma kłopot ze sprowadzeniem zza granicy przęseł z materiałów kompozytowych. Intop Tarnobrzeg chce przedłużyć budowę tej kładki do 11 września br.

– Argumentacja w obu przypadkach jest uzasadniona. Opóźnienia nie są z winy wykonawcy – mówi Artur Gernand. 

Jedynie kładka przy moście Lwowskim ma zostać wykonana w terminie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPSZOK na Bugaju, a gdzie będzie wysypisko i sortownia śmieci dla Starachowic?
Następny artykułDungeons & Dragons: Dark Alliance już w Xbox Game Pass. Zobaczcie premierowy zwiastun