rozwiń ›
Nowa Kia EV3 wjeżdża do gry na polskim rynku
Kia EV3 w nowej zieleni Aventurine Green z krótką maską, opadającym dachem kabiny mocno przesuniętej do tyłu i na czarnych 19-calowych felgach wygląda fenomenalnie. To nie tylko jedna z najważniejszych premier 2024 roku. Spokojnie można ją zaliczyć do najgorętszych nowości rynku motoryzacyjnego ostatnich lat.
EV3 wjeżdża do najszybciej rosnącego segmentu kompaktowych SUV-ów i na dzień dobry wyróżnia się praktycznością, możliwościami napędu i jest rozsądnie wyceniona. To tylko część argumentów, które mają stanowić o jej przewadze nad konkurencją z Chin czy resztą rynku. Ale po kolei…
Nowa Kia EV3 zaskakuje nie tylko stylistyką
EV3 wygląda jak prototyp, który uciekł na ulicę, jednak to seryjne auto o niesamowitej urodzie. Kanciastym 4,3-metrowym nadwoziem nawiązuje do ponad 5-metrowego EV9. Wyróżniający design to zasługa sztuczek stylistycznych. Pierwszą z brzegu jest dach lewitujący nad resztą auta – to złudzenie powstaje dzięki czarnym słupkom i wizualnym odcięciu przy tylnym spoilerze. Pionowe reflektory na krańcach gładkiego nadwozia optycznie poszerzają sylwetkę. Przewaga karoserii nad powierzchnią szyb zbliża koreańską nowość do samochodów z półki premium.
Nowa Kia EV3
/
KIA
Nowa ergonomia miejsca kierowcy. 30-calowy wyświetlacz i rząd przycisków
W kabinie widać dbałość o detale wykraczającą poza standardy popularnych marek. Materiały są porządnie spasowane, miękkie gdzie należy i przyjemne w dotyku. Dwukolorowy wystrój z jasnymi elementami jest świetny. EV3 zrobi też wrażenie na fanach nowych technologii. Kokpit polega na czytelnych cyfrowych interfejsach, a jego układ – z panoramicznym wyświetlaczem o przekątnej niemal 30 cali, który obejmuje 12,3-calowy zestaw zegarów, 5,3-calowy panel klimatyzacji oraz 12,3-calową stację multimedialną z przyciskami haptycznymi od sterowania audio – wprowadza nową ergonomię miejsca kierowcy. Sam system multimedialny szybko reaguje na dotyk, do tego ma przejrzyście rozplanowane menu z dużymi polami dotykowymi. Niżej projektanci zostawili jeszcze cztery klasyczne klawisze do obsługi ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji. Elegancka konsola środkowa obejmuje przesuwany stolik i schowek. W dolnej części można przechowywać napoje, przekąski czy nawet mały plecak.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS