A A+ A++
Zarząd KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (dalej „Emitent” „Spółka”) informuje, że podczas działań związanych z wdrożeniem w Spółce zintegrowanego systemu ERP (dalej „System”), o którym Zarząd informował między innymi
w ostatnim raporcie okresowym za III kwartały 2024 r., w którym Spółka wskazywała, iż jest w trakcie przygotowywania się do planowanego kilkudniowego przestoju, na przełomie grudnia i stycznia, związanego z wyżej wymienionym wdrożeniem, w dniu dzisiejszym tj. 10 stycznia 2025 r., zostały stwierdzone wcześniej nie ujawnione podczas testów wdrożeniowych oraz nieprzewidziane problemy techniczne, skutkiem których jest występowanie między innymi zaburzeń związanych z płynnym działaniem procesów przepływów materiałowych. Wspomniany powyżej problem techniczny utrudnia terminową realizację zamówień.

Zarząd Emitenta podejmuje wszelkie niezbędne działania, aby w jak najkrótszym czasie wyeliminowany zostały wszystkie błędy systemowe, tak aby przywrócić niezakłócone i płynne działanie wszystkich procesów w Spółce.

Emitent będzie informował w kolejnych raportach o postępach prac związanych z wdrażaniem Systemu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułНАТО розгорне кораблі для охорони інфраструктури Балтійського моря, – Bloomberg
Następny artykułNowe smartfony Xiaomi już są. Szykuje się hit