A A+ A++

Ale nie oznacza to, że UOKiK nie ma już co robić. Okazuje się, że wciąż są influencerzy, którzy niewłaściwie oznaczają posty sponsorowane. Prezes urzędu Tomasz Chróstny poinformował, że postawił zarzuty niewłaściwego oznaczania materiałów reklamowych czterem podmiotom prowadzącym konta w mediach społecznościowych. Jednym z nich jest firma oferująca farmaceutyki i suplementy diety. Pozostałe trzy to influencerzy z branży fitness, w tym Katarzyna Dziurska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPielęgniarka ze szpitala w Zagrzebiu pomaga rannym w wypadku Polakom
Następny artykuł29. LAF. Zbliża się Gala i audiowizualny performans