A A+ A++

Karina Hertel to partnerka w BrandLift Customer Advocacy – firmie specjalizującej się w influencer marketingu. Karina wskazuje, jak zmieniał się influencer marketing, dlaczego należy mierzyć tzw. współczynnik wpływu i w których obszarach w szczególności przydają się influencerzy.

Wywiad z Kariną Hertel

Influencer marketing – zwłaszcza w modelu kampanii ongoingowych – ma według Kariny być trendem 2022 r. Hertel w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o tym, jak egzekwować od influencerów to, czego oczekuje marka, czym mierzyć ich efektywność i co najmocniej zmieniło się w influencer marketingu na przestrzeni lat.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJak prawidłowo dobrać rozmiar obuwia?
Następny artykułCzy tarcza antyinflacyjna uderzy w fuzję Orlenu z Lotosem? [KOMENTARZ]