A A+ A++

Ogromną rolę w wypromowaniu nowego projektu Krzysztofa Stanowskiego – Kanał Zero – odegrał wywiad z prezydentem RP Andrzejem Dudą. – Kanał Zero odniósł większe zyski marketingowo-wizerunkowe z tego wywiadu niż gość – ocenia dr Jarosław Kinal z Uniwersytetu Rzeszowskiego, ekspert w dziedzinie socjologii mediów i internetu.

Rafał Bolanowski: Kanał Zero, zanim jeszcze wypuścił pierwsze odcinki, zdążył zebrać tysiące subskrypcji na platformie YouTube. Dzisiaj to już ponad 730 tys. subskrybentów. Dzięki czemu Krzysztof Stanowski gromadzi tylu fanów, i to w pierwszych tygodniach? Odpowiada na potrzeby czy jest pewnego rodzaju gwarancją dobrej rozrywki, m.in. po swoich materiałach o wymyślonej karierze Natalii Janoszek?

Dr Jarosław Kinal: Współczesny rynek medialny jest zdominowany przez silne osobowości medialne, a taką bez wątpienia jest Krzysztof Stanowski, który nie boi się kontrowersji, a wręcz na kontrowersjach buduje swój wizerunek. Jak widać po liczbie subskrybentów, taki sposób uprawiania dziennikarstwa ma swoich zwolenników, a sam dziennikarz i jego dzieła – oddanych fanów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzęstochowscy bibliotekarze nadal protestują. “Podwyżkę obiecali, a jałmużnę dali”
Następny artykułLEGIONOWSKI. Cyberbezpieczny samorząd