A A+ A++

Rok temu Kamaz zaprezentował nową wersję ciężarówek, w których z powodu braku komponentów musieli wrócić m.in do wykorzystania metalowych desek rozdzielczych, słabych silników z normą Euro 2, paneli nadwozia z lat 90-tych i jakichkolwiek udogodnień dla kierowcy. Na listach sprzedaży Kamaza wyprzedziły ciężarówki z Chin.

Teraz Kamaz ogłasza wielki powrót z nowymi dostawcami części, silników i podzespołów. I tak Kamaz K3, w którym wykorzystywano kabiny z połowy lat 70-tych ma otrzymać współczesne elementy wyposażenia, nowsze rzędowe silniki, światła LED i deski rozdzielcze wykonane z tworzyw sztucznych. Nowsza seria K5, opracowana na bazie Mercedesa Actrosa ma również zostać przywrócona do produkcji seryjnej tyle, że już nie z niemieckimi komponentami, a takimi, które pochodzą z Rosji, Kazachstanu i innych zaprzyjaźnionych krajów. Jak podają rosyjskie media Kamaz opracował nowoczesny silnik, ale tak naprawdę to skopiowana … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPoślizg na budowie stadionu coraz większy. Przełom kwietnia i maja kolejnym terminem zakończenia robót
Następny artykułЗеленский примет участие в саммите G7 в Японии