A A+ A++

Wraz z bieżącym wydaniem wchodzimy w nowy online’owy wymiar, który, mamy nadzieję, przypadnie Wam do gustu równie mocno.

Drodzy Czytelnicy,

prezentujemy Wam nową odsłonę naszego corocznego Trendbooka NowegoMarketingu. 

W tegorocznej edycji poruszamy tematy:

1. Możliwości AI  i jej wpływ na rynek pracy w branży marketingowej,

2. Marketing inkluzywny i uwzględnianie w komunikacji reklamowej społeczności, które do tej pory były pomijane lub wykluczane.

3. Pokolenie Z  – dlaczego stało się ważną grupą docelową dla marketerów i jak do niej skutecznie dotrzeć.

4. Ewolucja social mediów i to, co oznacza ona dla marketerów i użytkowników.

W publikacji znajdziecie również serię artykułów skierowanych do marketerów, którzy chcą dotrzymywać kroku trendom w wielu dziedzinach marketingowych. Wśród nich znajdziecie artykuły partnerów Trendbooka: cyber_Folks, Dragon Rouge, NapoleonCat, Audience Media Group, BIDads. 

Życzymy Wam inspirującej lektury!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMitsubishi zapowiada powrót legendarnego modelu. Podano datę premiery
Następny artykułMercedes GLS przeszedł lifting. Jest bardziej luksusowy i ciągle ma V8