Firma oferuje mobilną aplikację, która pozwala chorym na zdalny kontakt z lekarzami i szybkie uzyskanie e-skierowania, e-zwolnienia czy e-recepty, bez konieczności czekania w kolejce albo na odległy termin. Jednocześnie medycy zyskują czas dla pacjentów, ponieważ Jutro Medical automatyzuje ich pracę w zakresie wypełniania dokumentacji medycznej czy wystawiania recept. Przychodnia oferuje swoje świadczenia w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia, a więc jest dostępna dla wszystkich osób objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym.
– Tempo, w jakim po wybuchu pandemii przestawiliśmy się na telemedycynę, zmieniło całkowicie sposób korzystania z opieki medycznej. Ale rozwój technologii w medycynie to znacznie więcej niż zdalne konsultacje. Pacjenci przejęli inicjatywę i chcą mieć dużo większą kontrolę nad własnym zdrowiem – mówi Adam Janczewski, założyciel i szef Jutro Medical. – Dlatego chcemy ułożyć na nowo opiekę zdrowotną, tak by zaczynała się na długo przed wykryciem objawów. Naszą misją nie jest tylko zapewnienie pacjentom właściwego leczenia na czas, ale także profilaktyka i pomoc w wykrywaniu potencjalnych zagrożeń, zanim staną się palącymi problemami. Tworzymy opiekę zdrowotną przyszłości.
Inwestorzy wierzą w klinikę jutra
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS