A A+ A++

W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego zostało zamieszczone ogłoszenie o naborze na dwa wolne stanowiska Podinspektorów w Referacie Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Starachowicach.

1. Wymagania konieczne (obligatoryjne):

− wykształcenie wyższe,

− staż pracy – minimum 2 lata ogólnego stażu pracy,

− posiadanie obywatelstwa polskiego,

− pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

− biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej,

− znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw:

▪ ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

▪ ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne,

▪ ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,

▪ ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,

▪ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny,

▪ ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,

▪ ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

▪ ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,

▪ ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,

▪ ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,

▪ ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.

RemondisReklama

2. Wymagania dodatkowe (pożądane):

− doświadczenie w pracy związanej z administracją samorządową, szczególnie gospodarką nieruchomościami,

− zdolność analitycznego myślenia,

− poczucie odpowiedzialności za pracę i staranność jej wykonywania,

− komunikatywność i odporność na stres,

− wysoka kultura osobista,

− umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:

− CV,

− list motywacyjny,

− kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,

− kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

− podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

− podpisane oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne skarbowe,

− podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty należy składać w terminie do 11 marca 2021 r. w godz. urzędowania tj. do 15.30 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko Podinspektora w Referacie Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Starachowicach”.

a. bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego w Biurze Obsługi Mieszkańców 

b. przesyłką pocztową – decyduje data wpływu. 

Szczegóły w BIP [kliknij] 

Dodane: 03.03.21 | Odsłony: 969 | komentarze (6)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNocny pożar w Olku
Następny artykułTragiczny wypadek na budowie drogi na Mazurach