W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego zostało zamieszczone ogłoszenie o naborze na dwa wolne stanowiska Podinspektorów w Referacie Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Starachowicach.
1. Wymagania konieczne (obligatoryjne):
− wykształcenie wyższe,
− staż pracy – minimum 2 lata ogólnego stażu pracy,
− posiadanie obywatelstwa polskiego,
− pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
− biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej,
− znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw:
▪ ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
▪ ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne,
▪ ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
▪ ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
▪ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny,
▪ ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
▪ ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
▪ ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
▪ ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
▪ ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
▪ ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.
Reklama
2. Wymagania dodatkowe (pożądane):
− doświadczenie w pracy związanej z administracją samorządową, szczególnie gospodarką nieruchomościami,
− zdolność analitycznego myślenia,
− poczucie odpowiedzialności za pracę i staranność jej wykonywania,
− komunikatywność i odporność na stres,
− wysoka kultura osobista,
− umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
− CV,
− list motywacyjny,
− kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
− kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
− podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
− podpisane oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne i umyślne skarbowe,
− podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać w terminie do 11 marca 2021 r. w godz. urzędowania tj. do 15.30 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko Podinspektora w Referacie Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Starachowicach”.
a. bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miejskiego w Biurze Obsługi Mieszkańców
b. przesyłką pocztową – decyduje data wpływu.
Szczegóły w BIP [kliknij]
Dodane: 03.03.21 | Odsłony: 969 | komentarze (6)
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS