A A+ A++

LELKOWO. Do 23 stycznia można składać dokumenty w konkursie ogłoszonym na stanowisko urzędnicze głównego księgowego (pół etatu) w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Lelkowie.

Wymagania niezbędne

Kandydat powinien spełniać, zgodnie z art. 54 ust.2 ustawy o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1634 ze zm.), następujące wymagania:

1) posiada obywatelstwo polskie;

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko; obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5) spełnia jeden z poniższych warunków;

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

Wymagania dodatkowe

1. Doświadczenie zawodowe w księgowości w jednostkach budżetowych.

2. Znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem jednostek sektora finansów publicznych (Ustawa o pracownikach samorządowych i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych).

3. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy

4. znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej

5. Umiejętność obsługi komputera programów księgowych oraz sprzętu biurowego.

6. Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.

7. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja

8. Umiejętność sporządzania sprawozdań i analiz.

9. Znajomość bankowości elektronicznej.



SZCZEGÓŁY ogłoszenia na BIP Urzędu Gminy w Lelkowie



 


Gazeta w Braniewie i powiecie braniewskim –

– “NOWINY PÓŁNOCNE”

 

REKLAMA:

Mail: [email protected]

Tel.: 501 08 02 96

 

 

 

 

 

 

 

Inf. prasowa UG w Lelkowie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNorbert Ślusarczyk to jaworznianin, który został arabistą
Następny artykuł„Jeszcze nigdy po 1989 r. polskie społeczeństwo nie ubożało tak gwałtownie jak teraz”. Ceny uciekają wynagrodzeniom. Co zmieni 2023 rok?