To najszybszy (przynajmniej wśród oferowanych w Europie), ale i najoszczędniejszy z Wranglerów. Jak również i najdroższy.
Wrangler 4xe Plug-in Hybrid oferuje maksymalną łączną moc 380 KM, dzięki połączeniu dwóch silników elektrycznych, pakietu akumulatorów wysokonapięciowych, 2,0-litrowego turbodoładowanego silnika i ośmiostopniowej, automatycznej skrzyni biegów TorqueFlite. Hybrydowy układ napędowy plug-in oferuje opcję jazdy w trybie elektrycznym do 50 km. Później spala w trybie hybrydowym zaledwie 3,5 l/100 km, chyba że korzysta się z jego osiągów – sprint do 100 km/h zajmuje 6,4 s.
Z kolei w terenie Wrangler 4xe oferuje napęd na cztery koła, także w trybie w pełni elektrycznym. Wszystko to przy zachowaniu wyjątkowego wyposażenia technicznego “Trail Rated”, które w zależności od wersji obejmuje dwa zaawansowane systemy napędu 4×4, systemy napędu Full-Time 4×4 Command-Trac i Rock-Trac, nowej generacji osie Dana z elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lock oraz elektronicznie rozłączany przedni stabilizator.
Standardowe wyposażenie samochodu obejmuje system multimedialny Uconnect NAV z 8,4-calowym ekranem dotykowym, integrację smartfona poprzez aplikacje Apple CarPlay i Android Auto, system monitorowania martwego pola z funkcją wykrywania obiektów na drodze cofania, kamerę tylną, asystenta parkowania przodem i tyłem oraz bezkluczykowy system. Wyposażenie opcjonalne obejmuje tempomat … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS