Nieograniczony przetarg obejmował za maksymalną cenę 1,5 mln zł usługę promocji Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach ekstraklasy lub I ligi, w których uczestniczy minimum 16 drużyn w jednej grupie oraz podczas rozgrywek o Puchar Polski i innych zawodów. Te warunki spełniały po raz pierwszy dwa kluby w mieście.
Skra wywalczyła w tym roku awans do I ligi i na dodatek złożyła niższą ofertę (1,23 mln zł). Raków, grający w ekstraklasie, po rezygnacji w udziale w zeszłorocznym konkursie teraz zaproponował 1,49 mln zł. Skra nie ukrywała, że pieniądze z budżetu miasta to niemal tlen dla skromniutkiego budżetu. – To wielka nobilitacja dla nas, że zaszliśmy tak wysoko, iż możemy ubiegać się o środki z tej puli. Klub w XXI wieku przeszedł niesamowitą drogę od A-klasy do 1. ligi. Te środki z miasta mogą mieć niebagatelne znaczenie dla naszego dalszego rozwoju – mówił pod koniec czerwca dla Polsat Sport rzecznik prasowy Skry Mariusz Rajek.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS