A A+ A++

Po długim, wieloetapowym przetargu Wyborowa Pernod Ricard ponownie zdecydowała się powierzyć MullenLowe Warsaw strategiczne prowadzenie i obsługę kreatywną marki Jameson.

Agencja tworzy lokalne kampanie dla tej marki nieprzerwanie od 7 lat. O wygranej zadecydowało znakomite rozumienie marki oraz kompetencje MullenLowe Warsaw.

„W przetargu postawiliśmy wysoko poprzeczkę, szukając partnera agencyjnego, który pomoże nam wprowadzić markę Jameson na kolejny poziom poprzez zwiększenie rozpoznawalności oraz kolejne wzrosty rynkowe. MullenLowe Warsaw udowodniło, że warto z nimi kontynuować naszą relację biznesową, przez kolejne lata” – powiedziała Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager w Wyborowa Pernord Ricard.

O MULLENLOWE

Do grupy MullenLowe należą w Polsce: fullserwisowa agencja kreatywna MullenLowe Warsaw, agencja mediowa MullenLowe Media Hub i agencja świadcząca usługi BTL oraz shoppermarketingowe MullenLowe Open.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSopot Non-fiction. Mocne spektakle w programie festiwalu teatru dokumentalnego
Następny artykułFerrari będzie szybsze