A A+ A++

Gwiazdą gali UFC 285 był aktor Jake Gyllenhaal, który wziął udział w ceremonii ważenia i… niespodziewanie spoliczkował swojego rywala. Widowisko było zapowiedzią nowego filmu produkcji Amazon Studios.

Jake Gyllenhaal zaskakuje fanów MMA

Na widzów gali UFC 285 w Las Vegas czekała niespodzianka. Podczas ceremonii ważenia zmieniono bannery reklamowe, a scena na moment zamieniła się w plan filmowy, gdzie nagrano kilka ujęć z udziałem Jake’a Gyllenhaala. Gwiazda takich filmów jak „Tajemnica Brokeback Mountain”, „Labirynt” czy „Wolny Strzelec” niebawem wystąpi w remake’u „Road House” w Polsce znanego pod tytułem „Wykidajło” czy „Przydrożny bar”.

Media społecznościowe szybko obiegły nagrania, z których dowiadujemy się, że główny bohater powalczy o tytuł mistrza UFC. Filmiki pokazują, jak Gyllenhaal dumnie prezentuje swoją formę, wykrzykując w stronę zgromadzonej publiczności. Następnie – ku zaskoczeniu widzów – aktor wdaje się w wyreżyserowaną sprzeczkę, policzkując swojego przeciwnika. Zdjęcia do filmu zrealizowano również na ringu, gdzie bohater znokautował Jay’a Hierona.

Amazon zapowiada remake „Wykidajło”

„Road House” to film akcji z 1989 roku w reżyserii Rowdy’ego Herringtona, w którym główną wolę objął Patrick Swayze. Tytułowy Wykidajło to mistrz karate, który staje przed wyzwaniem zaprowadzenia porządku w jednej z dyskotek opanowanych przez miejscowych gangsterów.

Po ponad 30 latach film doczeka się nowej wersji wydanej przez Amazon Studios. Reżyserią remake’u zajmie się Doug Liman znany z takich tytułów jak „Tożsamość Bourne’a” czy „Pan i Pani Smith”.

Choć na razie producenci nie dzielą się szczegółami na temat premiery nowej produkcji, piątkowe „zajście” z udziałem Jake’a Gyllenhaala zdradza kilka szczegółów o obsadzie. Z nagrań gali dowiadujemy się, że u boku aktora pojawią się również: Jay Hieron oraz były podwójny mistrz UFC Conor McGregor.

Filmiki z udziałem walczącego Gyllenhaala od paru dni cieszą się sporą popularnością w social mediach, a fani chętnie komentują formę 42-letniego aktora, nawiązując do jego roli w filmie „Southpaw” z 2015 roku.

PS. Christoph Waltz w reklamach Allianz

Zdobywca Oscara, Christoph Waltz, wystąpił w kampanii „Start Making Cents” firmy ubezpieczeniowej Allianz. Porady finansowe przedstawiono w sześciu zabawnych spotach.

PS 2. Marlon Wayans i Netflix wspólnie promują horror

Netflix wraz z aktorem Marlonem Wayansem postanowił „ożywić” dekoracje na Halloween. Prank był częścią kampanii promującej film „Klątwa Bridge Hollow”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmiany w ruchu w rejonie placu NOT
Następny artykułRektorzy spotkali się z ministrem zdrowia. Dyskusja o jakości kształcenia