Szukanie pracownika w obecnych czasach nie jest zadaniem łatwym. Sporo pracodawców nie wie, w jaki sposób umieszczać ogłoszenia, aby mieć pewność znalezienia pracowników i tego by cały proces odbył się szybko i jak najmniejszym kosztem. Czy takie połączenie jest w ogóle możliwe? Okazuje się, że można szukać efektywnie pracowników dzięki portalowi ogłoszeniowemu Pokato.pl, który łączy wszystkie cechy funkcjonalne portalu ogłoszeniowego z nowoczesnym designem i prostotą obsługi. Dowiedz się, w jaki sposób tworzyć skuteczne ogłoszenia o pracę.
Planowanie ogłoszenia o pracę
Trzeba pamiętać, że dobre ogłoszenie musi spełniać pewne warunki, by być w stanie wyróżnić się spośród tak licznej w dzisiejszych czasach konkurencji. Oznacza to zatem, że do całego procesu dodawania ogłoszenia o pracę należy się odpowiednio przygotować. Wiele osób uważa, że skoro można w serwisie ogłoszeniowym umieścić ogłoszenie w minutę od rejestracji, to można iść na tak zwany żywioł. Nic bardziej mylnego, o czym przekonują eksperci zajmujący się rekrutacją na co dzień.
Przyciągnięcie uwagi kandydatów
Aby dobrze zrozumieć potrzebę planowania wystarczy poświęcić chwilę i przyjrzeć się ogłoszeniom pod kątem ich skuteczności. Z jakichś powodów ludzie, którzy sprzedają mieszkanie, używany rower bądź cokolwiek innego, umieszczają przynajmniej jedno zdjęcie, nawet jeśli jest ono kiepskiej jakości. Robią to, by wyróżnić swoje ogłoszenie i dać potencjalnym klientom jakieś wyobrażenie o tym, jak wygląda oferowany produkt. Dlaczego zatem wciąż jeszcze większość pracodawców nie zamieszcza zdjęć w swoich ogłoszeniach? Jeśli ktoś ma zamiar skutecznie wyróżnić się spośród konkurencji, powinien przede wszystkim rozważyć zamieszczenie fotografii. Taki dodatek na pewno poprawi widoczność ogłoszenia o pracę, nawet jeśli będzie to zdjęcie uśmiechniętej sekretarki znalezione w banku bezpłatnych fotografii z internetu.
Pieniądze przyciągają
Przez 15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej wielu naszych rodaków znalazło pracę poza krajem. Bardzo wielu z nich przekonało się, że obowiązują tam pewne standardy pisania ogłoszeń o pracę, na przykład dotyczące podawanie wynagrodzenia. Poszukujący pracy na pewno zainteresują się bardziej ogłoszeniami, które będą przyciągać ich wzrok określonymi kwotami. Pracodawcy tak postępujący zyskują możliwość przyciągnięcia odpowiednich ludzi na oferowane przez siebie stanowiska pracy.
Ogłoszenie to wizytówka firmy
Pamiętać również należy o tym, że ogłoszenie jest wydawane w imieniu firmy i to ono będzie pierwszym kontaktem potencjalnych pracowników z przedsiębiorstwem. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego warto przygotować wcześniej tekst ogłoszenia. Wiele osób nadal posiada wyobrażenie, że ogłoszenie musi być krótkie i właściwie niewiele mówić. Podejście takie ma oczywiście związek z dawnymi czasami, gdy rzeczywiście drukowana prasa w ten sposób funkcjonowała. Dziś w internecie można jednak przygotować naprawdę świetną ofertę w profesjonalny sposób i umieścić ją w serwisie ogłoszeniowym Pokato zupełnie za darmo.
Dobre wykorzystanie kategorii
Być może dla wielu pracodawców jest to coś oczywistego, ale zdarzają się przypadki, że ogłoszenie znajduje się w złej kategorii. Tym samym pozbawione jest szans oferowanych przez internetowy serwis ogłoszeniowy, w którym można umieszczać swoje anonse zupełnie za darmo. W każdym takim serwisie jest kategoria, określona jako ogłoszenia praca lub po prostu praca. Nowoczesne portale ogłoszeniowe, takie jak Pokato.pl umożliwiają łatwe dodanie szczegółowych danych, związanych z branżą, rodzajem umowy, nazwą stanowiska, rodzajem pracy i tak dalej. Te wszystkie elementy są używane przez poszukujących pracy, więc odpowiednie przygotowanie wszystkich danych pozwoli na skuteczne znalezienie ogłoszenia w wynikach wyszukiwania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS