MPWiK Wrocław
Biuro Obsługi Klientów jest zamknięte do odwołania. MPWiK Wrocław zachęca do kierowania pytań do wirtualnego doradcy oraz kontaktu z doradcami w kanale live chat.
Można skorzystać z eBOKa, strony www, albo skontaktować się za pośrednictwem infolinii pod numerem 71 34 09 655, którą obsługują konsultanci MPWiK Wrocław. Linia alarmowa do zgłaszania awarii: 994.
Istnieje także możliwość umówienia się na wideokonferencję z konsultantem.
Zarząd Zasobu Komunalnego (ZZK)
We wszystkich siedzibach i Biurach Obsługi Klienta ZZK do odwołania zostaje zawieszona bezpośrednia obsługa najemców i interesantów.
- Pracownicy Biur Obsługi Klienta ZZK czekają na telefony i wiadomości e-mail od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
- W przypadku awarii poza godzinami pracy BOK do dyspozycji są telefony alarmowe. Numery telefonów do biur i adresy e-mail na stronie internetowej.
- W sprawach związanych z saldem kont zgłoszenia na adres [email protected]. Odpowiedzi będą przekazywane listownie.
- W sprawach związanych z działalnością gospodarczą w gminnych lokalach użytkowych widomości na adres e-mail: [email protected] (umowy, przetargi) lub [email protected] (windykacja, lokale użytkowe, garaże, tereny zewnętrzne).
Przesyłając dokumenty pocztą tradycyjną lub elektroniczną należy podawać numer telefonu.
We wszystkich siedzibach i Biurach Obsługi Klienta działają specjalne skrzynki, w których można zostawić dokumenty dla naszych pracowników.
Wrocławskie Mieszkania
W związku z zagrożeniem koronawirusem, zachęcamy do załatwiania spraw w drodze kontaktów telefonicznych i mailowych z pracownikami spółki. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod nr: 71 326 41 10 , 71 321 13 24, 71 325 37 57.
Awarie i usterki należy zgłaszać na adres [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.wm.wroc.pl/napisz-do-nas/
TBS Wrocław
Biura TBS są zamknięte do odwołania.
Dokumenty można przekazywać do specjalnych skrzynek na pocztę, które stoją przed wejściem do biur TBS Wrocław (przy ul. Przybyszewskiego 102/104 i przy ul. Tylnej 14).
Kontakt mailowy i telefoniczny
MPK Wrocław
Biuro Obsługi Pasażera przy ulicy Bolesława Prusa 75-79 działa.
Podczas wizyty obowiązują dodatkowe środki ostrożności takie jak obowiązkowe umycie rąk płynem do dezynfekcji przed podejściem do okienka oraz posiadanie maseczki. Kontrolowana jest także liczba osób w pomieszczeniu.
Sprawy załatwiać można także
Ekosystem
Spółka pracuje w trybie home office. Godziny pracy pozostają niezmienione.
Wszystkie sprawy związane ze statutową działalnością spółki Ekosystem (nadzorem nad odbiorem odpadów komunalnych lub utrzymaniem czystości w pasie drogowym, m.in. zgłoszenia, reklamacje) można zrealizować:
Czynne są Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) zasady:
- jednocześnie na teren PSZOK będzie mógł wjechać tylko jeden samochód
- wstęp na teren PSZOK tylko w maseczkach i rękawiczkach.
- PSZOK przy ul. Janowskiej 51 otwarty również w sobotę 24 października 2020.
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta (ZDiUM)
Kontakt elektroniczny i telefoniczny
Jak wygląda załatwianie spraw w ZDiUM:
- wizyty są ograniczone do Biura Obsługi Interesanta, które jest czynne w każdy dzień roboczy od 8.30 do 14:00, biuro jednocześnie może przyjąć 2 osoby,
- kasa jest nieczynna do odwołania z uwagi na gotówkowy obrót transakcji, płatności można zrealizować przelewem bankowym
- od 21 października w każdą środę Biuro Obsługi Interesanta będzie pracować dłużej, bo aż do 17:00 (czyli jak przed pandemią). W pozostałe dni – bez zmian od 8:30 do 14:00.
Abonamenty
- zakup abonamentów parkingowych wymaga dokonania przedpłaty na rachunek: PKO BP SA 81 1020 5226 0000 6402 0416 7193 przed wizytą w biurze obsługi; w momencie odbioru abonamentu opłata musi być zaksięgowana (w zależności od banku trwa to do 2 dni). Potwierdzenie zaksięgowania można uzyskać pod nr. 71 376 08 28;
- abonamenty niewymagające weryfikacji prosimy nabywać za pośrednictwem e-sklepu
- weryfikacja abonamentów I (dla mieszkańców strefy) odbywa się za pośrednictwem e- sklepu i trwa ok. 3 dni.
- przy zakupie po raz pierwszy abonamentu H dla pojazdów niskoemisyjnych wymagane jest dokonanie weryfikacji w Biurze Obsługi Interesanta ZDiUM.
Pozostałe budynki ZDiUM pozostają zamknięte dla interesantów, nie można swobodnie odwiedzać:
- Biura Rzeczy Znalezionych (przekazywanie i odbieranie depozytów wymaga uprzedniego uzgodnienia drogą telefoniczną 71 376 08 96),
- magazynu materiałów kamiennych i stalowych w zakresie sprzedaży nadwyżek (osoby zainteresowane kupnem prosimy o kontakt telefoniczny 71 376 07 21).
MOPS
W okresie pandemii telefony w sekretariacie od poniedziałku do piątku do godz. 19.00, telefon 71 78 22 300 do 03
Sekretariat tel. 71 78 22 300 do 03, e-mail: [email protected]
Kasy przy ul.Strzegomskiej 6 czynne od pn.do pt. w godzinach 10.00-14.00
Uwaga! za wyjątkiem ostatniego dnia miesiąca – kasy czynne od 10.00-12.00
ŚWIADCZENIA RODZINNE tel. 71 782 23 22
500+ oraz 300 +
- 71 799 92 74
- 501 928 501
- 71 782 23 26 (wypłata)
DODATKI MIESZKANIOWE: tel. 71 782 23 46, 71 782 23 48
KARTA RODZINA PLUS i KARTA DUŻEJ RODZINY
W celu złożenia wniosku o przyznanie Karty Dużej Rodziny zachęcamy do korzystania z elektronicznej komunikacji poprzez platformę ePUAP oraz portal emp@tia
tel. 71 78 23 595, 71 78 23 594
Obsługa klientów w okresie pandemii od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 15.00.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS