A A+ A++

Jeżeli planujesz otworzyć sklep internetowy z odzieżą lub po prostu zastanawiasz się jaką drogę trzeba pokonać by cieszyć się własnym biznesem internetowym to znaczy, że dobrze trafiłeś, a poniży artykuł może być jednym z najlepszych jaki przeczytałeś w swoim życiu. W artykule poruszę kwestie planowania sprzedaży, planowania wyglądu sklepu internetowego oraz planowania promocji sklepu internetowego tak by zaczął sprzedawać.

Co będziesz sprzedawać?

Zanim udasz się do agencji interaktywnej i zamówisz stworzenie sklepu internetowego warto zastanowić się co będziesz sprzedawał. Tak, na pewno odzież, ale aby odnieść sukces w sieci potrzebujesz większego sprecyzowania. Jak to wygląda w praktyce? W sieci obserwujemy dwa typy sklepów odzieżowych. Pierwszy to dyskonty odzieżowe, a drugi to mniejsze butiki odzieżowe. Różnią się prawie wszystkim. Duże sklepy mają duży wachlarz stylizacji, ogromny asortyment i ich odbiorcami jest bardzo duża grupa rozciągnięta wiekowo oraz pod względem gustu. Przeciwieństwem dużych sklepów internetowych są butiki internetowe które celują w określoną grupę klientów powiązanych podobnym gustem oraz przedziałem wiekowym. O tworzeniu butiku internetowego z odzieżą przeczytasz tutaj: „Jak stworzyć sklep internetowy butik z odzieżą?”.

Pamiętaj im większa grupa docelowa tym większe nakłady na promocje sklepu internetowego. Dlatego początkującym sprzedawcą zaleca się otwieranie butiku internetowego z odzieżą, następnie rozbudowywanie go lub po pewnym czasie gdy już nabędziemy doświadczenia otworzenie drugiego sklepu internetowego z szerszym asortymentem.

Jak powinien wyglądać sklep internetowy z odzieżą?

Tu odsyłam Cię do świetnego artykułu na temat designu i funkcjonalności sklepów internetowych. Artykuł opowiada o trendach webowych na rok 2023. Czytaj: Tworzenie sklepu internetowego w 2023 roku. W skrócie w branży odzieżowej powinny dominować zdjęcia produktów w użytku codziennym. Dobrym pomysłem jest prezentowanie filmów przedstawiających nasze produkty. Gdy do tego dorzucimy świetną jakość mediów oraz szczyptę artystyzmu będziemy mieli większe szanse na przekonanie klienta do zrobienia zakupów w naszym sklepie internetowym.

Promocja sklepu internetowego z odzieżą

Aby sklep internetowy zaczął zarabia należy pozyskać dla niego klientów. Aby pozyskać klientów, sklep internetowy należy odpowiednio wypromować. Dla większych sklepów internetowych świetną metodą jest pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarkach internetowych. Równolegle do pozycjonowania może być prowadzona kampania AdWrods oraz obecność w Google Merchant. Wszystkie te metody są dość kosztowne ale przy umiejętnym ich prowadzeniu zyskamy dość sporą liczbę klientów, którzy poniesione koszty nam w całości zrekompensują.

Dla mniejszych sklepów internetowych takich jak butiki internetowe odzieżowe poleca się promocję sklepu internetowego w socjal mediach oraz budowaniu społeczności wokół nich.

Podsumowują w sieci jest mnóstwo szczegółowych instrukcji o tym jak stworzyć sklep internetowy jak powinien wyglądać czy jak go promować. Sklep internetowy odzieżowy powinien być nowoczesny, szata graficzna prosta i powinna się skupiać na przekazie za pomocą zdjęć oraz filmów. W przypadku dużych sklepów internetowych korzystamy głównie z promocji za pośrednictwem Google, w przypadku mniejszych do pozyskania klientów wystarczą nam socjal media.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułVII edycja akcji „Krzesła dla WOŚP”! Licytacje w Galerii Sfera
Następny artykułAndrew Tate wysłał wiadomość z więzienia. “Wszy i pluskwy to przyjaciele”