A A+ A++

“Dostęp do Internetu, a co za tym idzie możliwości szybszego i prostszego załatwiania spraw on-line stał się naszą codziennością. Rzecznicy na co dzień wspierają konsumentów w dochodzeniu roszczeń. Niestety nazbyt często konsumenci padają ofiarami oszustów z powodu braku uwagi lub niewiedzy.

Odpowiadając na potrzeby konsumentów, Urząd Komunikacji Elektronicznej – Wydział Kampanii Edukacyjno-Informacyjnych Departamentu Polityki Konsumenckiej w ramach kampanii “Ja Online” przygotował bezpłatne kursy mające na celu wsparcie osób w każdym wieku, w rozwoju ich kompetencji cyfrowych.

Tematyka kursów porusza najważniejsze aspekty obejmujące zagadnienia związane z bankowością elektroniczną, zakupami przez Internet czy załatwianiem spraw urzędowych on-line. Wszystkie kursy dostępne są pod adresem: Kursy UKE JaOnline<https://cik.uke.gov.pl/aktualnosci-cik/j-online,19.html>

Zachęcamy również Państwa do zrobienia kursów i poszerzenia Państwa wiedzy w zakresie usług online, którą z pewnością wykorzystacie jako konsument. Po ukończeniu kursu i wypełnieniu testu wiedzy otrzymacie Certyfikat Urzęd Komunikacji Elektronicznej.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMemoriał Grzegorza Ludwiga i Henryka Grabowieckiego
Następny artykułPo tych studiach zarabia się w Polsce najlepiej. Nawet 12 tys. zł na start