Obsługa całego procesu to ogromne wyzwanie. Jak w związku z tym definiujecie strategię logistyki i z jakimi wyzwaniami macie do czynienia?
Rafał Makarski:
Kultura organizacyjna firmy Rossmann oparta jest na zasadzie „PO PIERWSZE LUDZIE”. Do każdej decyzji strategicznej podchodzimy przez pryzmat klientów i pracowników. Narzędzia i nowe technologie mają za zadanie wspierać człowieka, strategię i wartości firmy.
Powyższe podejście konsekwentnie wdrażamy również w obszarze logistyki. Budujemy łańcuch dostaw, w którym stawiamy na szybkość reakcji i elastyczność, tak aby skutecznie realizować naszą misję – zapewnienia jak najlepszej dostępności produktów dla naszych klientów, niezależnie od zmieniającej się sytuacji zewnętrznej i trendów rynkowych.
Od lat inwestujemy w nowoczesne rozwiązania wspierające automatyzację procesów magazynowych oraz cyfryzację ekosystemu zaopatrzenia sklepów. Jesteśmy dumni z tego, że autorami wielu innowacyjnych rozwiązań są p … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS