A A+ A++

Organizatorzy światowych targów elektroniki konsumenckiej i biurowej IFA oraz instytut badawczy GfK zawarły porozumienie, wzmacniając swoje globalne partnerstwo w celu wsparcia branży.

Począwszy od edycji specjalnej IFA 2020, GfK zapewni partnerom i widzom targów IFA nie tylko swoje insighty, ale także prognozy i rekomendacje biznesowe. W tym roku po raz pierwszy stanie się to dzięki nowej platformie opartej na sztucznej inteligencji gfknewron, współtworzonej przez kluczowych klientów GfK.

– GfK współpracuje z IFA od wielu lat i współpraca ta okazała się bardzo owocna. GfK jest także zaufanym partnerem dla branży od ponad 85 lat. Ich wartościowe dane i analizy są prawdziwym atutem dla producentów i dystrybutorów – komentuje Jens Heithecker, dyrektor wykonawczy IFA Berlin. W konsekwencji, to partnerstwo obejmuje teraz globalną rodzinę IFA, w tym CE China i CE Week w USA.

Peter Feld, CEO GfK, dodaje: – W 2020 roku na rynkach doszło do bezprecedensowych zakłóceń. Kilka aspektów tego zakłócenia będzie miało wpływ na branżę przez wiele lat i wpłynie na zmianę szybkości podejmowania decyzji. Dlatego kluczowe jest szybkie podejmowanie właściwych decyzji biznesowych i wydobywanie właściwych sygnałów z szumu. Nasze globalne partnerstwo z IFA jeszcze bardziej zbliży społeczność, a nasza nowa platforma, oparta na sztucznej inteligencji, gfknewron, umożliwi szybkie podejmowanie decyzji, zapewniając stały dostęp do krytycznej wiedzy i rekomendacji.

Podczas tegorocznej edycji specjalnej IFA 2020, przedstawiciel instytutu GfK będzie obecny na scenie podczas IFA Global Press Conference w dniach 3 i 4 września. GfK będzie również częścią IFA Xtended Space.Prezentacje będą również transmitowane na żywo i bezpłatnie za pośrednictwem IFA Xtended Space.

Tegoroczna edycja IFA specjalna

Edycja specjalna IFA 2020 – składająca się z wydarzeń na żywo o charakterze B2B – oferuje miejsce spotkań producentów i dystrybutorów w przestrzeniach IFA Business, Retail & Meeting Lounge, SHIFT Mobility, IFA NEXT. Przedstawiciele mediów mogą na żywo zapoznać się z najnowszymi produktami i usługami, wziąć udział w briefingach prasowych i wystąpieniem inauguracyjnym na IFA Global Press Conference. Dzięki rozwiązaniu VR IFA Xtended Space “fizyczną” imprezę uzupełnią prezentacje strumieniowane na żywo i na żądanie. W ten sposób przestrzeń Xtended Space będzie dostępna zarówno dla gości na miejscu, jak i dla wszystkich innych zainteresowanych uczestników na całym świecie.

IFA 2020 Special Edition odbędzie się w dniach 3 – 5 września 2020 roku jako trzydniowe wydarzenie z ograniczoną liczbą uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
Poprzedni artykułSzachy: Honorata Kucharska mistrzynią Polski juniorek
Następny artykułPrzez pandemię rzadziej pijamy kawę “na mieście”. Na wynos najczęściej kupujemy na stacjach Orlen