Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Bomega sp. z o.o. KRS:0000841054, NIP: 9112034523; REGON: 386056613. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: adres poczty elektronicznej: [email protected]
W 6. edycji rankingu „Instytucja Roku”, PKO Bank Polski otrzymał cztery statuetki. Nagrodzone zostały bankowość internetowa, zdalne otwieranie konta oraz jakość obsługi w placówce. Kapituła doceniła też działania banku podejmowane w walce ze społeczno-gospodarczymi skutkami pandemii. Ponadto 14 oddziałów banku wyróżniono certyfikatem Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.
– „PKO Bank Polski jest największą i bardzo nowoczesną instytucją finansową w naszej części Europy. Ludzie, pomysły, innowacje i skala działania to nasze przewagi konkurencyjne. Wszystko, co robimy dedykujemy naszym klientom kierując się ich wygodą i oczekiwaną jakością obsługi. Sądzę, że właśnie z tych powodów zostaliśmy wyróżnieni w aż 4 kategoriach w tegorocznej edycji rankingu „Instytucja Roku”, a 14 naszych oddziałów wyróżniono certyfikatem Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce. Przyznane nagrody potwierdzają, że klienci doceniają technologiczne zaawansowanie, atrakcyjność naszej oferty oraz profesjonalizm doradców. Naszym doradcom dziękuję za codzienną, pełną zaangażowania i poświęcenia pracę, która w obliczu pandemii nabiera szczególnego znaczenia” – mówi Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.
W okresie pandemii klienci stali się bardziej cyfrowi. Już ¾ klientów korzysta z jego usług za pośrednictwem kanałów zdalnych. PKO Bank Polski, wspomagając ich w codziennym bankowaniu, wdrożył wiele zdalnych procesów, w IKO m.in. Asystenta głosowego, umożliwił za jej pośrednictwem złożenie wniosku o założenie konta firmowego, a także wgląd do kont z innych banków. Liczba interakcji klientów w aplikacji wyniosła w minionym roku 3,8 mld i jest to wzrost o 46 proc. (plus 1,2 mld interakcji) w porównaniu z 2019 rokiem. Podobnie z serwisem transakcyjnym iPKO, z którego aktywnie, przynajmniej raz w miesiącu korzystało niemal 160 tys. więcej klientów w 2020 roku, w porównaniu do roku poprzedniego. Zostało wdrożonych wiele zdalnych procesów i usług, np. klienci mogą skorzystać z porady wideodoradcy online, złożyć dokumenty z kwalifikowanym podpisem elektronicznym mSzafir, otworzyć konta „na selfie” czy założyć rachunek inwestycyjny w serwisie iPKO. Najwyższą wartością banku w budowaniu trwałych relacji z klientami są wyspecjalizowani doradcy, świadczący usługi na najwyższym poziomie. Pracownicy oddziałów PKO Banku Polskiego są blisko klientów także teraz, podczas panującej w kraju epidemii. Stosując wymagane środki ostrożności, zapewniają ciągłość funkcjonowania banku i wysoką jakość obsługi dbając o bezpieczeństwo własne i klientów.
PKO Bank Polski inwestuje w nowe formy oddziałów – koncepty, które spełniają wszystkie potrzeby klientów w jednym miejscu: doradztwo, sprzedaż, edukację i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. 14. poniższych uzyskało certyfikat Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.
Oddział 25 PKO Banku Polskiego w Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 33
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Limanowej, ul. Kopernika 18
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Poniatowej, ul. Brzozowa 3
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Radzionkowie, ul. Szymały 5a
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Rucianem-Nidzie, ul. Gałczyńskiego 14
Oddział 4 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie, ul. Obr. Poczty Gdańskiej 12
Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie, al. Rejtana 20
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 74
Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Toruniu, ul. Dziewulskiego 12
Oddział 45 PKO Banku Polskiego w Warszawie, ul. Krasińskiego 10
Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Wejherowie, ul. Sobieskiego 227
Oddział 1 PKO Banku Polskiego we Włocławku, ul. S. Okrzei 64
Oddział 22 PKO Banku Polskiego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 9-23
Oddział 1 PKO Banku Polskiego we Wrześni, ul. Szkolna 3
Rok 2020 to był czas transformacji sieci, w tym unowocześniania placówek, zmian w lokalizacji niektórych oddziałów na atrakcyjniejsze biznesowo oraz koncentracji na hybrydowym modelu obsługi.
W ubiegłorocznym zestawieniu certyfikowanych placówek PKO Bank Polski S.A. – Oddział 1 w Międzyrzeczu niestety się nie znalazł.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Etykieta logowania społecznościowego
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS