A A+ A++

instytucja roku 001W 6. edycji rankingu „Instytucja Roku”, PKO Bank Polski otrzymał cztery statuetki. Nagrodzone zostały bankowość internetowa, zdalne otwieranie konta oraz jakość obsługi w placówce. Kapituła doceniła też działania banku podejmowane w walce ze społeczno-gospodarczymi skutkami pandemii. Ponadto 14 oddziałów banku wyróżniono certyfikatem Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.

grzegorz oszast
Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim

„PKO Bank Polski jest największą i bardzo nowoczesną instytucją finansową w naszej części Europy. Ludzie, pomysły, innowacje i skala działania to nasze przewagi konkurencyjne. Wszystko, co robimy dedykujemy naszym klientom kierując się ich wygodą i oczekiwaną jakością obsługi. Sądzę, że właśnie z tych powodów zostaliśmy wyróżnieni w aż 4 kategoriach w tegorocznej edycji rankingu „Instytucja Roku”, a 14 naszych oddziałów wyróżniono certyfikatem Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce. Przyznane nagrody potwierdzają, że klienci doceniają technologiczne zaawansowanie, atrakcyjność naszej oferty oraz profesjonalizm doradców. Naszym doradcom dziękuję za codzienną, pełną zaangażowania i poświęcenia pracę, która w obliczu pandemii nabiera szczególnego znaczenia” – mówi Grzegorz Oszast, dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej w PKO Banku Polskim.

W okresie pandemii klienci stali się bardziej cyfrowi. Już ¾ klientów korzysta z jego usług za pośrednictwem kanałów zdalnych. PKO Bank Polski, wspomagając ich w codziennym bankowaniu, wdrożył wiele zdalnych procesów, w IKO m.in. Asystenta głosowego, umożliwił za jej pośrednictwem złożenie wniosku o założenie konta firmowego, a także wgląd do kont z innych banków. Liczba interakcji klientów w aplikacji wyniosła w minionym roku 3,8 mld i jest to wzrost o 46 proc. (plus 1,2 mld interakcji) w porównaniu z 2019 rokiem.
Podobnie z serwisem transakcyjnym iPKO, z którego aktywnie, przynajmniej raz w miesiącu korzystało niemal 160 tys. więcej klientów w 2020 roku, w porównaniu do roku poprzedniego. Zostało wdrożonych wiele zdalnych procesów i usług, np. klienci mogą skorzystać z porady wideodoradcy online, złożyć dokumenty z kwalifikowanym podpisem elektronicznym mSzafir, otworzyć konta „na selfie” czy założyć rachunek inwestycyjny w serwisie iPKO.
Najwyższą wartością banku w budowaniu trwałych relacji z klientami są wyspecjalizowani doradcy, świadczący usługi na najwyższym poziomie. Pracownicy oddziałów PKO Banku Polskiego są blisko klientów także teraz, podczas panującej w kraju epidemii. Stosując wymagane środki ostrożności, zapewniają ciągłość funkcjonowania banku i wysoką jakość obsługi dbając o bezpieczeństwo własne i klientów.

PKO Bank Polski inwestuje w nowe formy oddziałów – koncepty, które spełniają wszystkie potrzeby klientów w jednym miejscu: doradztwo, sprzedaż, edukację i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. 14. poniższych uzyskało certyfikat Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce.

  • Oddział 25 PKO Banku Polskiego w Gdańsku, al. Rzeczypospolitej 33
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Limanowej, ul. Kopernika 18
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Poniatowej, ul. Brzozowa 3
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Radzionkowie, ul. Szymały 5a
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Rucianem-Nidzie, ul. Gałczyńskiego 14
  • Oddział 4 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie, ul. Obr. Poczty Gdańskiej 12
  • Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Rzeszowie, al. Rejtana 20
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 74
  • Oddział 8 PKO Banku Polskiego w Toruniu, ul. Dziewulskiego 12
  • Oddział 45 PKO Banku Polskiego w Warszawie, ul. Krasińskiego 10
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Wejherowie, ul. Sobieskiego 227
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego we Włocławku, ul. S. Okrzei 64
  • Oddział 22 PKO Banku Polskiego we Wrocławiu, ul. Zwycięska 9-23
  • Oddział 1 PKO Banku Polskiego we Wrześni, ul. Szkolna 3

instytucja roku 002Rok 2020 to był czas transformacji sieci, w tym unowocześniania placówek, zmian w lokalizacji niektórych oddziałów na atrakcyjniejsze biznesowo oraz koncentracji na hybrydowym modelu obsługi.

W ubiegłorocznym zestawieniu certyfikowanych placówek PKO Bank Polski S.A. – Oddział 1 w Międzyrzeczu niestety się nie znalazł.


Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAbp Mieczysław Mokrzycki skończył 60 lat
Następny artykułPiS przegrało w Sejmie. Posłowie Solidarnej Polski i Porozumienia głosowali z opozycją