A A+ A++

Obu stronom rynku usług PR – zarówno tym, którzy korzystają z usług agencji PR jak i tym, którzy prowadzą agencje lub w nich pracują. Publikacja ma wspierać proces wzrostu polskiego sektora PR w zakresie dobrych standardów współpracy klient-agencja i obrony tego rynku przed negatywnymi zjawiskami. Ma ona wskazywać rekomendowane standardy, promować dobre praktyki, być zbiorem praktycznych rad podnoszących jakość tej współpracy.

Instrukcja Obsługi Agencji PR książka instrukcja obslugi public relations jak postepowac w agencji ksiazka
https://sapr.com.pl/ksiazka

Książkę napisali doświadczeni eksperci zarządzający agencjami zrzeszonymi w SAPR. Ma ona charakter pragmatyczny, użytkowy – przede wszystkim dla klientów agencji, ale i dla tych, którzy w agencjach pracują lub z nimi współpracują. Wzajemne zrozumienie, wspólnota wiedzy nt. know-how, procedur, wartości i zasad ogólnych, jak i szczegółowych narzędzi współpracy klient-agencja jest, naszym zdaniem, kluczowa w osiąganiu sukcesów w tej współpracy. A nic tak nie cieszy w pracy agencyjnej, jak wzajemne zadowolenie z efektów działań podejmowanych na rzecz klienta. „Instrukcja obsługi agencji PR” pozwala szybciej budować platformę tego zrozumienia – skracając drogę do tej wzajemnej radości z oczekiwanych efektów działań PR.

Spis Treści

str7 WSTĘPZarządStowarzyszeniaAgencjiPublicRelations

str15ROZDZIAŁ IEmilia Hahn

Obszary aktywności public relations, czyli jakiego wsparcia można oczekiwać od agencji PR

str35ROZDZIAŁIIAdamŁaszyn

Strategia w usługach agencjiPR

str53ROZDZIAŁIIIKarolina Borkowska-Bylicka

Jak profesjonalnie przeprowadzićproces przetargowy i wybraćagencjęPR?

str73ROZDZIAŁIVPawełTrochimiuk

Jak wyceniaćusługi public relations? Modelewycen

str85ROZDZIAŁVRafałCzechowski

„Miękkie” standardy współpracy klient-agencjaPR

str99ROZDZIAŁ VISylwia Kuligowska

Partner, doradca czy podwykonawca? Modele współpracyagencja-klient

str119ROZDZIAŁVIIAdriana Kondratowicz, MarekDąbrowski

9 kroków do efektywnej współpracy z agencjąPR

str129ROZDZIAŁVIIISzymonSikorski

Formyrozliczeńzklientem

str143ROZDZIAŁIXHubert Tracz-Koszela

Kreatywność– najbarwniejsze oblicze publicrelations

str159ROZDZIAŁ XJoanna Adamiak

Nie tylko tradycyjny PR, czyli sposoby na poszerzanie relacji klienta z otoczeniem biznesowym

str173ROZDZIAŁ XIBartłomiej Rajchert

Komunikacja klient-agencja, gdy nawiązanie kontaktu następuje w związku z sytuacją kryzysową

str187ROZDZIAŁXIIKarolinaKazuła

Digital PR w usługach agencji publicrelations

str203ROZDZIAŁXIIIGrzegorzHajduk

Publicrelationsdlastart-upówifirmopartychnainnowacjach

str219ROZDZIAŁXIVDariuszTworzydło

Feedback i ewaluacja pracyagencji

str235ROZDZIAŁXVMagdalenaCieślak

Prezentacja efektów pracyagencji

str247AGENCJE CZŁONKOWSKIESAPR

Opisy ikontakty

Książkę można kupić -> link

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo z przyszłością Igora Milicicia? Selekcjoner zabrał głos. Wideo
Następny artykułNajlepsze lokaty na 100 000 zł – wrzesień 2022 r.