A A+ A++

Aby ułatwić Państwu kontakt telefoniczny w najważniejszych aktualnie sprawach, od 18 marca uruchomiliśmy 3 nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów:

1.   nr telefonu 22 290 87 01

·    obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

·   obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem
        żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły

2.    nr telefonu 22 290 87 02

·     obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców

3.    nr telefonu 22 290 87 03

·      obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej

Pod tymi numerami jesteśmy dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7:00 – 15:00

Nadal do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. Tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.

Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

–   1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

–   2 – Renty i emerytury,

–   3 – Zasiłki,

–   4 – Informacje dla ubezpieczonych,

–   5 – Informacje dla płatników,

–   7 – Wsparcie dla przedsiębiorców

–   9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.

Kontakt do doradców: www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen

Anna Ilukiewicz, Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS  województwa warmińsko-mazurskiego

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezydent zapowiada przedsiębiorcom: będzie zwolnienie ze składek ZUS
Następny artykułRozgrywki w piłkę nożną zawieszone