A A+ A++

Na podstawie zarządzenia nr 491/VIII/20 Burmistrza Namysłowa z dnia 15 października 2020 r. oraz w związku z § 24a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającego rozporządzenie ws. ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz. 1931) od dnia 4 listopada 2020 r. do odwołania Państwa sprawy będą obsługiwane przez pracowników Urzędu Miejskiego w Namysłowie (w tym również Urzędu Stanu Cywilnego) w godz. od 7:30 do 13:30.

Kontakt odbywać się będzie poprzez nw. formy komunikacji, natomiast bezpośrednie załatwianie spraw możliwe jest wyłącznie w przypadku konieczności osobistego stawiennictwa po wcześniejszym umówieniu za pośrednictwem telefonu lub maila:

  1. Wydział Organizacyjny – [email protected], tel. 77 419-03-00 lub 77 419-03-04,
  2. Wydział Finansowy – [email protected], tel. 77 419-03-16 lub 77 419-03-23,
  3. Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami – [email protected], tel. 77 419-03-77 lub 77 419-03-75,
  4. Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji – [email protected], tel. 77 419-03-49 lub 77 419-03-57,
  5. Wydział Spraw Obywatelskich – [email protected], tel. 77 419-03-40 lub 77 419-03-50,
  6. Wydział Edukacji, Sportu i Zdrowia – [email protected], tel. 77 419-03-95 lub 77 419-03-90,
  7. Wydział Promocji i Rozwoju – [email protected], tel. 77 419-03-26 lub 77 419-03-64,
  8. Wydział Zamówień Publicznych – [email protected], tel. 77 419-03-58,
  9. Urząd Stanu Cywilnego –  [email protected], tel. 77 410-71-25,
  10. Straż Miejska –  [email protected], tel. 512-332-009 lub 504-393-400.

Proszę o bezwzględne przestrzeganie zalecanych środków bezpieczeństwa, a przede wszystkim:

  • przychodzenie na wyznaczoną godzinę bez osób towarzyszących – które nie będą wpuszczane do budynku Urzędu,
  • zachowanie 1,5-metrowej odległości od drugiej osoby,
  • zasłanianie ust i nosa,
  • noszenie rękawiczek,
  • zdezynfekowanie rąk środkiem odkażającym zaraz po wejściu do urzędu,
  • powstrzymanie się od wizyty jeżeli występują objawy gorączki, bólu gardła, przeziębienia.

Pozostałe sprawy załatwiane będą za pośrednictwem:

  • platformy ePUAP: /m2bs33d6gqp/SkrytkaESP,
  • poczty – adres: Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów,
  • urny ustawionej w przedsionku budynku głównego od strony ul. Stanisława Dubois 3, do której należy wrzucać dokumenty.
    Prosimy o dopisywanie swojego numeru telefonu kontaktowego. Urna będzie opróżniana dwa razy dziennie, co gwarantuje zarejestrowanie sprawy i rozpoczęcie biegu terminu w dniu dostarczenia dokumentu.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPo praz piąty protestowano na ulicach Oleśnicy /VIDEO I ZDJĘCIA/
Następny artykułOgłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko ds. ewidencji ludności – rozstrzygnięty