A A+ A++

Informacja o przetargu – „Mikroinstalacje OZE w Gminie Stalowa Wola”

16.11.2022

Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych w imieniu Gminy Stalowa Wola opublikowało ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na wyłonienie wykonawcy w ramach projektu pod nazwą „Mikroinstalacje OZE w Gminie Stalowa Wola” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI „REACT-EU” Czysta Energia, Działanie 11.2 Rozwój OZE – REACT-EU.

Zamówienie składa się z 2 części:

  • Część 1 obejmuje montaż instalacji fotowoltaicznych w 437 gospodarstwach domowych,
  • Część 2 obejmuje montaż instalacji solarnych w 59 gospodarstwach domowych.

Termin realizacji inwestycji – do 31 października 2023 r.

Termin składania ofert w postępowaniu przetargowym upływa w dniu 8 grudnia 2022 r. o godz. 09:00.

Wszystkich zainteresowanych wykonawców zapraszamy do zapoznania się z dokumentacją przetargową dostępną na portalu elektronicznych zamówień publicznych pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2096539-5ecd-11ed-9171-f6b7c7d59353

Harmonogram montażu instalacji zostanie opracowany przez wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu wykonawcę i przekazany do informacji mieszkańcom.

Mieszkańcy w razie pytań mogą się kontaktować z pracownikami Wydziału Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miasta Stalowej Woli w godzinach pracy urzędu od 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu 576‑212‑200, e-mail: [email protected] lub osobiście w pok. nr 6 i 8, ul. Wolności 9.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZwolnienia lekarskie pod kontrolą
Następny artykułSamochód powiatowego zarządzania kryzysowego został doposażony w sprzęt do usuwania zagrożeń