MachineGames i Bethesda chcą czerpać z klimatu oryginalnej serii o nieustraszonym łowcy przygód. Dyrektor kreatywny gry zdradza, na czym zależało zespołowi tworzącemu Indiana Jones i Wielki Krąg.
Plotki się potwierdziły. Od kilku tygodni wiemy, że Indiana Jones i Wielki Krąg – jedna z najbardziej obiecujących tegorocznych nowości Microsoftu i Bethesdy – zmierza nie tylko na Xboksy i PC, ale po kilku miesiącach będzie również dostępna na PS5. Tym samym stało się jasne, że po pierwszej turze pozycji, które zostały dobrze przyjęte przed kolejnych odbiorców, gigant z Redmond będzie systematycznie dostarczał swoje projekty na konkurencyjne platformy Sony i Nintendo.
Indiana Jones i Wielki Krąg zadebiutuje na pierwszych platformach 9 grudnia, więc MachineGames powoli szykuje się do akcji promocyjnej. W najnowszym wywiadzie dla magazynu EDGE dyrektor kreatywny Axel Torvenius powiedział nieco więcej na temat pomysłu ograniczenia strzelania w grze. Już w pierwszych zapowiedziach mogliśmy przeczytać o tych założeniach.
Deweloper zdradził, że Indiana Jones and the Great Circle nie będzie zachęcało do strzelania, a w głównej mierze popchnięcie fabuły naprzód będzie związane z wykorzystaniem sprytu i bata. Indy, który nieustannie wykorzystywałby broń palną, byłby po prostu niezgodny z oryginałem.
Indy nie ma supermocy. Bardzo często można powiedzieć, że nie jest mu łatwo walczyć. Pod koniec dnia jest nauczycielem i nieco niezdarnym archeologiem. Tak się składa, że ma tę pasję, która nieustannie stawia go w tych dziwnych sytuacjach z wrogami i pułapkami.
Nie byłoby zgodne z charakterem postaci, gdyby nieustannie strzelał do obozów wszystkich wrogów, a zespół MachineGames chce podkreślić poziom zagrożenia. Staraliśmy się uchwycić to poczucie, że jeśli musisz zaangażować się w walkę, strzelanie do wrogów jest bardzo niebezpieczne. Bardzo niebezpieczne jest również strzelanie do wrogów, ponieważ będą oni mieli system alarmowy i nadejdą posiłki.
Gracze po drodze będą odnajdywać wiele broni, jednakże korzystniejsze dla głównego bohatera będzie… wykorzystanie jej do walki wręcz. Strzały będą zbyt szybko zwabiały kolejnych przeciwników, w starciu z którymi Indy nie będzie w stanie sobie poradzić.
Mamy grę, w której jest mnóstwo broni, ale zdecydujesz się jej nie używać, ponieważ jest zbyt głośna i zbyt niebezpieczna. Możesz podnieść pistolet i wykorzystać go na broń do walki wręcz. To bardzo charakterystyczne użycie broni dla Indiany Jonesa.
Przypomnijmy, że od kilku dni na Steam gra Bethesdy jest dostępna w niższej cenie – obniżka jest efektem jednej z inicjatyw polskich graczy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS