Tam, gdzie jest nagie ciało kobiety, pojawia się uwaga, pożądanie, ale także pogarda i uprzedmiotowienie. Ciało to najczęściej opakowywany, promowany i sprzedawany produkt XX wieku. Przez media i marketing cierpiała Pamela Anderson. I dzisiaj każdy powinien obejrzeć o niej dokument.
Końcówka lat 90. Czas mojej podstawówki. Żadna kobieta nie wzbudzała takiego zainteresowania moich kolegów jak Pamela. Pamiętam, jak jeden z nich wpadał do mnie i obsesyjnie przeglądał prasę w poszukiwaniu zdjęć, plakatów czy plotek. Pytał, czy może sobie wyciąć i zabrać. Na wakacjach z rodzicami szukałam dla niego pocztówki z wizerunkiem gwiazdy serialu “Baywatch. Słoneczny patrol”. Reszta kolegów się obraziła, bo dostali widoczki z Lido di Jesolo.
Pokoleniowa presja i bezlitosne lata 90.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS