A A+ A++

„Ranking 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes Women 2022” powstał we współpracy z Press-Service Monitoring Mediów. Na potrzeby zestawienia analizie poddano łącznie ponad 3,2 mln publikacji. Wyliczając ekwiwalent reklamowy (AVE) znanych polskich kobiet, brano pod uwagę publikacje na temat danej osoby w przeliczeniu na powierzchnię lub czas reklamowy.

Iga Świątek liderką rankingu “Forbes Women”

Zdecydowaną liderką rankingu została drugi rok z rzędu Iga Świątek. Wartość reklamowa marki osobistej tenisistki z Raszyna oszacowano na 713 milionów złotych. To ponad trzykrotnie więcej niż druga w zestawieniu Małgorzata Rozenek-Majdan, prowadząca programy w TVN, influencerka i przedsiębiorczyni. Wartość reklamowa Rozenek-Majdan to według „Forbes Women” 208 mln zł. Podium zamyka trenerka i przedsiębiorczyni Anna Lewandowska, której markę osobistą „Forbes Women” wycenił na 207 mln zł.

W pierwszej dwudziestce zestawienia znalazły się także inne gwiazdy związane z mediami tradycyjnymi, m.in. Martyna Wojciechowska (miejsce szóste, 147 mln zł ekwiwalentu reklamowego), Barbara Kurdej-Szatan (miejsce ósme, 132 mln zł Magda Gessler (miejsce jedenaste, 122 mln zł), Katarzyna Cichopek (miejsce szesnaste, 99 mln zł).

Liderka rankingu “Forbes Women” Iga Świątek współpracuje reklamowo z takimi markami jak PZU (sponsor główny tenisistki), Rolex, Xiaomi. Od kwietnia 2022 jest liderką rankingu singlowego WTA.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKayah po pięciu latach rozstaje się z Meloradiem. “Moja przygoda dobiega końca”
Następny artykułZwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni