A A+ A++

ID.272.16.2019

Ogłoszenie nr 510228377-N-2019 z dnia 24-10-2019 r.

Powiat Chojnicki: Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 2605G Czersk – Śliwice wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Złotowo – granica Gminy Śliwice” Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2611G Czersk – Odry i 2676G ul. Łubianka w Czersku wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Czersk – Kamionka”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597922-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 2605G Czersk – Śliwice wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Złotowo – granica Gminy Śliwice” Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2611G Czersk – Odry i 2676G ul. Łubianka w Czersku wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Czersk – Kamionka”

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.272.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 2605G Czersk – Śliwice wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Złotowo – granica Gminy Śliwice” Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2611G Czersk – Odry i 2676G ul. Łubianka w Czersku wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Czersk – Kamionka” Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 2605G Czersk – Śliwice wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Złotowo – granica Gminy Śliwice” Opracowaniem należy objąć: Przebudowę drogi powiatowej 2605G Czersk – Śliwice na odcinku od km 0+000 do km 5+673, w granicach pasa drogowego. Zakres prac projektowych: – poszerzenie szerokości jezdni do 6 m, – ścieżka rowerowa o szerokości 2 m, po prawej stronie (zgodnie z rosnącym kilometrażem) oddzielona od jezdni poboczem o szerokości 1 m, za ścieżką pobocze o szerokości 0,5 m, – istniejący odcinek ścieżki rowerowej od km 0+000 do m. Ustronie do przebudowy, – przez miejscowość Ustronie chodnik o szerokości 2 m na odcinku ok 250 m, – zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, – zaprojektowanie geometrii skrzyżowań z drogami gminnymi: o Złotowo, ul. Złotowska – droga nr 204082G o Złotowo – Struga – droga nr 224087G o Złotowo, ul. Bukowa o Złotowo, ul. Szyszkowa – droga nr 224085G o Ostrowite – Konewki – droga nr 224078G o Ostrowite – Struga – droga nr 224149G o Mosna – Klaskawa – droga nr 224147G o Mosna – Klaskawa jezioro – droga nr 224148G o Mosna – Krąg – droga nr 224144G o Mosna – Ostrowite – droga nr 224145G Lokalizacja dróg gminnych załącznik numer 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 1. Dokumentacja winna zawierać: 1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do złożenia zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub konieczne ze względów wykonawczych, 2) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy i projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z wymogami: – Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), – Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), – Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), – Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935), – Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ), – Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 454 ze zm.) – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784), – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.), – Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz.1126). 3) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającą zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierającą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 5) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389), 6) Dokumentację należy opracować w ilości określonej poniżej wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna, 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia. 1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej. 2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych (pierwsze spotkanie w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy) i uzyskania aprobaty Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do wglądu przed złożeniem wniosku o zgłoszenia wykonania robót budowlanych w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia zgłoszenia wykonania robót budowlanych. 9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 10) W trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania zadane przez uczestników postępowania. Jeżeli odpowiedzi będą prowadzić do zmiany opracowanej dokumentacji, Wykonawca będzie dokonywał tych zmian, w tym również w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich, specyfikacjach technicznych odbioru i wykonania robót (jeżeli dotyczy). Powyższe zmiany będą dokonywane przez Wykonawcę nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 11) W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania. 3. Przy opracowaniu należy uwzględnić następujące zalecenia: 1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w jego siedzibie. 3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy “lub równoważny”; 6) Zgodnie z art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników; 7) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne bez podawania nazw handlowych tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, 8) Projekt będzie realizowany, w ramach istniejącego pasa drogowego. 9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 1) projekt budowlany + branże – 6 egz., 2) projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz. 3) Projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy – 3 egz. 4) projekty wykonawcze +branże -3 kpl., 5) przedmiary robót -3 kpl., 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.- 3 egz., 7) kosztorys inwestorski – 3 egz., 8) wersja elektroniczna opracowań wymienionych w pkt 1- 7 na płycie CD – 2 szt., zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF oraz DWG, tekst w formacie doc ( Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc ( Ms Word ) lub xls ( Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc ( Ms Word). 5. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych w terminie do dnia 29.05.2020 r. Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2611G Czersk – Odry i 2676G ul. Łubianka w Czersku wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Czersk – Kamionka” Opracowaniem należy objąć: Rozbudowę drogi powiatowej nr 2676G na odcinku od km 0+000 do 0+600 oraz drogi powiatowej nr 2611G na odcinku od 8+000 do 11+224 Zakres prac projektowych: – rozbudowa nawierzchni jezdni do 6 m na całym odcinku, – ścieżka rowerowa szerokości 2 m, – przez miejscowość Czersk chodnik o szerokości 2m, – przez miejscowość Czersk – kanalizacja deszczowa, – przez miejscowość Łubna chodnik o szerokości 2m na odcinku od 9+500 do 10+500, – na odcinku chodnika jw. oświetlenie uliczne skablowane oraz kanalizacja deszczowa, – zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, – zaprojektowanie geometrii skrzyżowań z drogami gminnymi: o Czersk, ul. Towarowa – droga nr 223049G o Czersk, ul. Mleczarska – droga nr 223031G o Złotowo – Czersk, ul. Podgórna – droga nr 224095G o Łubna – Malachin – Łąg Wybudowanie – droga nr 224008G o Łubna – Koszary – droga nr 224123G o Kamionka – Koszary – droga nr 224129G o Kamionka – Łąg Kolonia – droga nr 224024G Lokalizacja dróg gminnych załącznik numer 3 do opisu przedmiotu zamówienia. 1. Dokumentacja winna zawierać: 1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub konieczne ze względów wykonawczych, 2) Projekt budowy odwodnienia, projekt branży elektrycznej oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 3) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy i projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z wymogami: – Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), – Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), – Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), – Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935), – Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ), – Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 454 ze zm.) – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784), – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.), – Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz.1126). 4) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 5) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającą zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierającą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 6) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389), 7) Dokumentację należy opracować w ilości określonej poniżej wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna, 8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową. 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej. 2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych (pierwsze spotkanie w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy) i uzyskania aprobaty Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do wglądu przed złożeniem wniosku o wydanie ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o ZRID. 9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 10) W trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania zadane przez uczestników postępowania. Jeżeli odpowiedzi będą prowadzić do zmiany opracowanej dokumentacji, Wykonawca będzie dokonywał tych zmian, w tym również w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich, specyfikacjach technicznych odbioru i wykonania robót (jeżeli dotyczy). Powyższe zmiany będą dokonywane przez Wykonawcę nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 11) W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania. 12) Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w jego siedzibie. 3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy “lub równoważny”; 6) Zgodnie z art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników; 7) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne bez podawania nazw handlowych tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, 8) Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 1) projekt budowlany + branże – 6 egz., 2) projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz. 3) Projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy – 3 egz. 4) projekty wykonawcze +branże -3 kpl., 5) przedmiary robót -3 kpl., 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.- 3 egz., 7) kosztorys inwestorski – 3 egz., 8) wersja elektroniczna opracowań wymienionych w pkt 1- 7 na płycie CD – 2 szt., zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF oraz DWG, tekst w formacie doc ( Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc ( Ms Word ) lub xls ( Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc ( Ms Word). 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 25 projektów podziałów nieruchomości. 2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 25 projektów podziałów nieruchomości. 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie do dnia 29.05.2020 r. Dotyczy: CZI, CZ.II, Zapisy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia: Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez projektantów tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu projektowego, budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 2605G Czersk – Śliwice wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Złotowo – granica Gminy Śliwice”

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 992777.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: USŁUGI PROJEKTOWE NADZÓR BUDOWLANY mgr inż. Daniel Folehr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plac Piastowski 25A,
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 2611G Czersk – Odry i 2676G ul. Łubianka w Czersku wraz z budową ścieżki rowerowej na odcinku Czersk – Kamionka”

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114128.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: USŁUGI PROJEKTOWE NADZÓR BUDOWLANY mgr inż. Daniel Folehr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plac Piastowski 25A,
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244523.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU

Zamieszczono w BZP w dniu 24.10.2019 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń + strona internetowa.

Zdjęto …..

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSrebro wojskowych igrzysk dla polskich kolarek
Następny artykuł„Jotka” przejdzie do historii? Jak dojechać z Krotoszyna do Jarocina?