Dz.U./S S246 20/12/2019 605857-2019-PL
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta
20/12/2019 S246 https://ted.europa.eu/ TED
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:605857-2019:TEXT:PL:HTML
Polska-Chojnice: Gaz ziemny 2019/S 246-605857
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Powiat Chojnicki Adres pocztowy: ul. 31 Stycznia 56 Miejscowość: Chojnice Kod NUTS: PL63 Kod pocztowy: 89-600 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice E-mail: [email protected] Tel.: +48 523966584 Faks: +48 523966503 Adresy internetowe: Główny adres: www.powiat.chojnice.pl Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Gmina Miejska Chojnice Adres pocztowy: ul. Stary Rynek 1 Miejscowość: Chojnice Kod NUTS: PL63 Kod pocztowy: 89-600 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice E-mail: [email protected] Tel.: +48 523966584 Faks: +48 523966503 Adresy internetowe: Główny adres: www.powiat.chojnice.pl Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl I.1) Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: GMINA CZERSK Adres pocztowy: ul. T.Kosciuszki 27
Dz.U./S S246 20/12/2019 605857-2019-PL
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta 20/12/2019 S246 https://ted.europa.eu/ TED
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Miejscowość: CZERSK Kod NUTS: PL63 Kod pocztowy: 89-650 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice E-mail: [email protected] Tel.: +48 523966584 Faks: +48 523966503 Adresy internetowe: Główny adres: www.powiat.chojnice.pl Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej I.5) Główny przedmiot działalności Ogólne usługi publiczne Sekcja II: Przedmiot II.1) Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)
Nazwa: Chojnicka Grupa Zakupowa. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. Numer referencyjny: ID.272.11.2019 II.1.2) Główny kod CPV 09123000 II.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy II.
1.4) Krótki opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa – obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji – gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r., o łącznym prognozowanym wolumenie 8.888.725 kWh do 40 punktów odbioru. Szczegółowy wykaz punktów odbioru stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,3 dla szacowanej ilości 786.611 m3.2. Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości gazu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga dla zamawiających (odbiorców gazu) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora.Szczegółowy opiszamówienia został zapisany w SIWZ i załącznikach do niego na str. www.powia.chojnice.pl. II.1.6) Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.1.7) Całkowita wartość zamówienia (bez VAT) Wartość bez VAT: 1 294 671.12 PLN II.2) Opis
Dz.U./S S246 20/12/2019 605857-2019-PL
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta
20/12/2019 S246 https://ted.europa.eu/ TED
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
II.2.1) Nazwa: II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV II.2.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL637 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: POWIAT CHOJNICKI
II.2.4) Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa – obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji – gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r., o łącznym prognozowanym wolumenie 8.888.725 kWh do 40 punktów odbioru. Szczegółowy wykaz punktów odbioru stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. W celu ustalenia prognozowanego zużycia gazu w kWh przyjęto współczynnik konwersji 11,3 dla szacowanej ilości 786.611 m3. 2. Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości gazu. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie pociąga dla zamawiających (odbiorców gazu) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora. 3. Standardy jakościowe Przedmiotem zamówienia są dostawy gazu ziemnego wysokometanowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych wraz z usługą przesyłu. Dostawy i usługi dystrybucyjne świadczone na podstawie umowy kompleksowej będą wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zgodnie z zapisami Taryfy OSD. Parametry jakościowe paliw gazowych regulują przepisy ustawy Prawo energetyczne, akty wykonawcze W szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego oraz Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 21 września 2018r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego oraz Polskie Normy.4.Dostawy gazu ziemnego realizowane będą w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. 5.Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09123000-7 – gaz ziemny 65200000-5 – przesył gazu i podobne usługi 65210000-8 – przesył gazu 6. Okresy rozliczeniowe wynikają z Taryfy na świadczenie usług dystrybucji, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w Istotnych dla stron postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 7.Paliwo gazowe dostarczane będzie do punktów odbioru gazu szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8.Szczegóły dotyczące grupy taryfowej, szacowanego rocznego zużycia gazu z podziałem na miesiące kalendarzowe, mocy umownej w odniesieniu do poszczególnych punktów odbioru opisane zostały W Załączniku nr 1 do SIWZ. 9.Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do: 1)zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umów kompleksowych właściwemu OSD W celu przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2) reprezentowania zamawiających (odbiorców) przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. 10.Zamawiający wraz z zawarciem umowy udzieli wykonawcy pełnomocnictwa do złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia w sprawie całkowitego/częściowego rozwiązania obecnie obowiązujących umów.
Dz.U./S S246 20/12/2019 605857-2019-PL
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta
20/12/2019 S246 https://ted.europa.eu/ TED
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11.Obecnie dostawy paliwa gazowego realizowane są przez podmioty opisane w Załączniku nr 1 do SIWZ – opis znajduje się pod wykazami punktów poszczególnych zamawiających. 12.W Załączniku nr 1 do SIWZ kolumna „Zmiana sprzedawcy” wskazano w odniesieniu do których zmiana sprzedawcy nastąpi: po raz pierwszy – obecnie obowiązujące umowy wymagają wypowiedzenia – okres wypowiedzenia – 1 m-c, wypowiedzenia zostaną złożone przez zamawiających (odbiorców) ze skutkiem na dzień 31.12.2019r. po raz kolejny – obecnie obowiązujące umowy wygasną (nie wymagają wypowiedzenia) z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw gazu. 13.Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanych terminach jest skuteczne wygaśnięcie obowiązujących umów oraz skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. 14.Oświadczenia w sprawie przeznaczenia zakupionego gazu, dla potrzeb podatku akcyzowego, zostaną przekazane wykonawcy przy podpisaniu umów. II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia Cena II.2.11) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14) Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art.24aa ustawy Pzp przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Sekcja IV: Procedura IV.1) Opis IV.1.1) Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2) Informacje administracyjne IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2019/S 165-404451 IV.2.8) Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów IV.2.9) Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego Sekcja V: Udzielenie zamówienia Zamówienie nr: ID.272.11.2019 Nazwa: Chojnicka Grupa Zakupowa. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z usługą dystrybucji) w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak V.2) Udzielenie zamówienia
Dz.U./S S246 20/12/2019 605857-2019-PL
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta
20/12/2019 S246 https://ted.europa.eu/ TED
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
V.2.1) Data zawarcia umowy: 25/11/2019 V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 2 Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 2 Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0 Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0 Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2 Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: FORTUM MARKETING AND SALES POLSKA S.A. Miejscowość: Gdańsk Kod NUTS: PL637 Kod pocztowy: 80-890 Państwo: Polska Wykonawcą jest MŚP: nie V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 592 445.47 PLN V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.3) Informacje dodatkowe: VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: PREZES KRAJOWEJ IZBY ODWOŁAWCZEJ Adres pocztowy: UL.POSTĘPU 17A Miejscowość: WARSZAWA Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska Tel.: +48 224587700 Faks: +48 224587700 VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zawarte są w Dziale VI ustawy Pzp. 2. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 4. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Dz.U./S S246 20/12/2019 605857-2019-PL
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta
20/12/2019 S246 https://ted.europa.eu/ TED
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 7. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 8. Terminy wniesienia odwołania (art. 182 ustawy Pzp) 8.1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art.180 ust.5 zdanie drugie ustawy Pzp albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 8.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. 8.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w art. 182 ust.1 i 2 ustawy Pzp wnosi się, w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 8.4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, 2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 8.5. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków. 8.6. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: KRAJOWA IZBA ODWOŁAWACZA Adres pocztowy: UL.POSTĘPU 17 A Miejscowość: WARSZAWA Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska Tel.: +48 224587700 Adres internetowy: www.uzp.gov.pl VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Dz.U./S S246 20/12/2019 605857-2019-PL
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta 7 / 7
20/12/2019 S246 https://ted.europa.eu/ TED
Dostawy – Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 7
17/12/2019
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS