A A+ A++

SANOK / PODKARPACIE. W ostatnich dniach przestała funkcjonować usługa związana z jeżdżeniem po ulicach miasta elektrycznymi hulajnogami. Z pytaniem dlaczego, zwrócił się do nas mieszkaniec. Odpowiadamy.

Dzisiaj do naszej redakcji zgłoszono temat niedostępności uruchomionych niedawno na ulicach Sanoka elektrycznych hulajnóg. Otrzymaliśmy screen z aplikacji, na którym widoczne są jedynie parkingi, bez aktywnych urządzeń.

W firmie Blinkee.city, która jest właścicielem pojazdów zapytaliśmy o przyczynę.

Jak przekazuje nam Monika Chróścicka-Wnętrzak nastąpiła przerwa serwisowo-zimowa.

Wprawdzie termin wyłączenia usługi na przerwę zimową przypada na 15 listopada, ale czasem hulajnogi przestają być aktywne nieco wcześniej. Tak się stało właśnie w Sanoku, gdzie urządzenia przestały działać w ostatnich dniach – mówi Monika Chróścicka-Wnętrzak z biura prasowego Blinkee.city. – Sanok nie jest wyjątkiem. Podobne operacje zostały już przeprowadzone choćby w Krakowie czy Giżycku.

Urządzenia nie są już zatem dostępne w aplikacji. Użytkownicy mieli zostać poinformowani o przerwie za pośrednictwem komunikatu.

Wkrótce dostępny będzie raport z pierwszych miesięcy funkcjonowania elektrycznych hulajnóg w naszym mieście. Opublikujemy go na naszym portalu.

Hulajnogi zostaną ponownie uruchomione w marcu 2022 roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRuchy sejsmiczne w Radzie Miasta
Następny artykułBiznes zaczyna się od domeny