A A+ A++

Ośmiokrotny wzrost liczby pobrań aplikacji, sięgający już ponad 1,2 mln w skali miesiąca, ponad 700 tys. nowych, aktywnych użytkowników sklepu i 1,8 min nowych, zarejestrowanych kont Huawei ID w ciągu ostatnich 12 miesięcy – entuzjastycznie podsumowano statystyki sklepu AppGallery podczas konferencji HDC 2020. A co ze sprzedażą urządzeń? No właśnie.

Sklep Huawei AppGallery rośnie w imponującym tempie, ale, jak wynika z danych IDC, zainteresowanie smartfonami Huaweia mimo wszystko spada.

W III kw. 2020 r. producent z Shenzhen dostarczył na rynki zachodnioeuropejskie raptem 2,5 mln urządzeń, co w ujęciu rok do roku wiąże się ze spadkiem o 3,7 mln sztuk i 58,7 proc. W efekcie spadł dopiero na 4. miejsce wśród największych dostawców.

Co ciekawe, największym beneficjentem zadyszki Huaweia są inne marki chińskie

Ostatecznie na podium, za Samsungiem (10,3 mln; -6,9 proc.) oraz Apple’em (8,2 mln; +1,1 proc.), zdołało wspiąć się Xiaomi, które rozdystrybuowało 3,7 mln urządzeń, notując wzrost rzędu 151,6 proc. Nawet bardziej okazale wygląda Oppo, które wprawdzie sprzedało tylko 0,9 mln sztuk, jednak przy starcie z progu 0,1 mln oznacza to bagatela 566,2 proc. wzrostu.

Huawei walczy więc dzielnie, ale na razie przede wszystkim o ograniczenie strat, co jednak nie zmienia faktu, że ekosystem z miesiąca na miesiąc wygląda bardziej sensownie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWybrano dyrektora Muzeum Wsi Kieleckiej
Następny artykułSzpital prosi o pomoc. Potrzebna nowa chłodnia na zwłoki.