A A+ A++

Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A.

Na nowoutworzonym stanowisku będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych offline i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami.

Monika Witoń ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu i PR, employer branding i CSR. Do HRK przeszła z grupy dentsu, gdzie przez ponad 6 lat realizowała projekty z zakresu komunikacji B2B, digital marketingu, media relations i komunikacji wewnętrznej. Wspierała zarząd grupy i poszczególnych agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Jako PR Lead pracowała również z zespołami agencji Isobar, wspierając je w działaniach PR realizowanych na rzecz klientów agencji. W ramach CSR grupy dentsu pracowała również przy kampaniach dla sektora NGO, m.in. dla Fundacji ITAKA czy Rak’n’Roll Wygraj Życie!.

Doświadczenie zdobywała w pracując w działach komunikacji grupy WPP i K2 Internet, a także w porównywarce cenowej Skąpiec.pl. Absolwentka Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, studiów podyplomowych z zakresu digital marketingu. Słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego.

HRK S.A.

to polska firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i digitalizacji procesów HR. Dzięki doświadczeniu w 4 kluczowych obszarach HR (rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, employer branding i obsługa systemów payroll) zapewnia klientom najwyższą jakość usług. Od 2000 r. wspiera menedżerów w pozyskiwaniu pracowników i skutecznym zarządzaniu personelem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCows burps are being used to offset carbon emissions
Następny artykułMetropolia chce kupić 20 autobusów zasilanych wodorem